Haku
Viitteet 1-10 / 109
Asiakastyytyväisyyskysely apteekkiin : case Hansatorin Apteekki
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja teettää onnistunut asiakastyytyväisyyskysely Turun Hansatorin apteekkiin. Kyselyn tavoitteina oli selvittää vastaako apteekin toiminta myös asiakkaiden silmin apteekin ...
Studio Parcos : uusasiakashankinta
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Vaasan ammattiopiston kauneudenhoitoalan opiskelijamäärä on kasvanut kymmenessä vuodessa moninkertaiseksi. Kosmetologin käytännöntyötä harjoitellaan Kauneussalonki Parcos – opiskelijahoitolassa.
Uusasiakashankinta nousi ...
Yrittäjyyden haasteet ja pelot
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Yrittäjyys on lähes ainoa työllistymiskeino parturi-kampaamo alalla. Työpaikkoja ei ole ja yrittäjyyteen kannustetaan, mutta mikä siinä pelottaa?
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää yrittäjyyden esteitä, pelkoja sekä ...
Brändi antaa lisäarvoa : asiantuntijaluennosta kilpailuetua yritykselle
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Brändääminen on tätä päivää. Ammatillisen henkilöbrändin avulla voidaan erottautua massasta. Työnhaussa erottautuminen ja itsensä tuotteistaminen kulkevat käsi kädessä uralla etenemisen ja työmarkkinoilla sijoittumisen ...
Vaasan Kirkkoapteekki edelläkävijänä : tuottavuutta kosmetiikanmyyntiin markkinoinnin uudistuksilla
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyönä toteutettiin markkinoinnin uudistus Vaasan Kirkkoapteekkiin. Päätavoitteena oli kosmetiikan myynnin kasvattaminen käyttämällä markkinointimixiä.
Työ lähti liikkeelle kokonaisvaltaisesta kartoituksesta, ...
Markkinointimixin hyödyntäminen UniQ10ue - kosmetiikkasarjan kanssa : business to business -markkinointiviestintä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Kehittämistyössä toimeksiantajana on Hoitolatukku, joka maahantuo ja myy kauneusalan ammattilaisten tarvikkeita, laitteita sekä tuotteita. Hoitolatukun uutuus kosmetiikkasarja UniQ10ue tuotiin maahan kesän 2015 alussa ja ...
Launching plan for SkinDesign -product line
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
The abstract of this thesis was to come up with a launching plan for upcoming product line called skindesign. The ao, was to create a plan that would help the company with the launching process.
In a process of research, ...
Kestävä kehitys kauneushoitolassa : vastuullinen liiketoiminta kauneudenhoitoalalla
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Yritysvastuullisen kauneushoitolan perustamisesta ja toiminnasta ei ole vielä juurikaan tietoa. Ekokauneushoitola –nimellä olevia kauneushoitoloita on lisääntyvissä määrin Suomessa, mutta silti toiminta on vielä hyvin ...
Kirjallisuuskatsaus luonnonkosmetiikkaan : case Frantsila
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyössä tutkitaan kokonaisvaltaisesti luonnonkosmetiikkaa; mitkä kriteerit sertifioidun luonnonkosmetiikan tulee täyttää, millä keinoin sitä markkinoidaan ja millainen on tyypillinen luonnonkosmetiikan kuluttuja. ...
Sosiaalisen median markkinoinnin tehostaminen : The Body Shop Suomi
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön avulla pyritään kehittämään The Body Shop Suomen markkinointiviestin-tää sosiaalisessa mediassa. Työn tavoitteena on viestintää kehittämällä luoda sosiaalisten me-dian kanavien seuraajiin sellainen ...