Haku
Viitteet 1-10 / 109
Erillisistä tekijöistä yhtenäiseksi kokonaisuudeksi : muutoksia askel askeleelta
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyöni aiheena on Kauneushoitola Le Sorellen kehittäminen, ja yrityksen yhtenäistäminen. Projektissa käyn läpi kauneushoitolan tämänhetkistä tilannetta, niin johdon kuin yrityksessä työskentelevien yrittäjien ...
Strategista suunnittelutyötä asiakaslähtöisesti : opetuskampaamo Hairmannin asiakas- ja markkinointistrategia
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämä kehittämistyö on toteutettu Kouvolan seudun ammattiopiston opetuskampaamo Hairmannin tarpeisiin. Opetuskampaamo Hairmannin toiminta laajentui huomattavasti keväällä 2013, joten tämä kehittämistyö lähti vastaamaan ...
Työssäoppimisen ohjaus sosiaalisen median avulla
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Sosiaalisen median käyttö on kasvanut viime vuosina räjähdysmäisesti. Sen palveluja ja sovelluksia löytyy jokaiseen käyttötarkoitukseen. Ihmiset käyttävätkin sosiaalista mediaa niin vapaa- aikanaan, kuin työssään sekä ...
Jalkineliike Stella : jalkojen ja kenkienhoitoesitteellä lisäarvoa asiakkaille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Jalkineliike Stellalle yrityksen asi-akkaiden pyynnöstä. Esite on tuotettu asiakkaille jaettavaksi ja se sisältää jalko-jenhoito-ohjeen, hyvän kengän valintaohjeen sekä jalkateräalueen ...
Sosiaalisen median avulla tunnetummaksi brändiksi : case Keune Finland
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöni tarkoitus oli löytää Kinnunen Oy:n maahantuomalle hiuskosmetiikkasarja Keunelle markkinointikanavia, joissa yritys voisi saada kontaktin suoraan kuluttaja-asiakkaisiin. Tuotesarja on saatavilla Suomessa ...
Mitä estenomi tekee valmistuttuaan?
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyössä tutkittiin estenomien työllistymistä alan töihin. Lisäksi selvitettiin mihin estenomit työllistyvät, ketkä ovat työnantajia sekä miten töihin on hakeuduttu. Vastausmateriaali kerättiin postikyselyllä, joita ...
Kauneuden Valtatie : verkkotoimipaikka kauneudenhoitoalan ammattilaisille ja opiskelijoille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää uudenlainen verkkotoimipaikka kauneudenhoitoalan ammattilaisille ja opiskelijoille. Ensisijaisena tavoitteena oli saada julkinen paikka Internetiin, jossa yhdessä osoitteessa ...
Kädentaitajasta yrittäjäksi : liiketoimintaosaamisen merkitys kosmetologiyrityksissä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Liiketoimintaosaamisen merkitys yritysmaailmassa kasvaa enenevässä määrin eikä kädentaitojen osaaminen pelkästään tahdo riittää menestyvän yritystoiminnan pyörittämiseen kosmetologiyrityksissä. Käsityöaloilla työskentelevät ...
Kampaamo Silkkitukan ja Kauneuskeskus Lumikin yhteistyön kehittäminen : asiakastapahtumamallien suunnittelu
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Lähtökohtana tällä opinnäytetyöllä on kehittää toimeksiantajayritysten välistä yhteistyötä sekä suunnitella heille toimivat asiakastapahtumamallit, joita he voivat käyttää apuna järjestäessään yhteisiä asiakastapahtumia ...
Kun maailma ei riitä : Second Life -virtuaalimaailma oppimisympäristönä hiusalalla
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyöni tavoite on tarkastella Second Life-virtuaalimaailman ominaisuuksia oppimisympäristönä ja sen mahdollisuuksia edistää hiusalan perusopetusta. Tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli myös ideoida ...