• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Haku 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Haku
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Haku

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-10 / 164

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Sponsoroinnin kehittäminen LähiTapiola Varsinais-Suomessa 

Katajisto, Kai (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Sponsorointi on nykyään yksi eniten kasvaneista markkinoinnin keinoista. Sponsorointia esiintyy niin urheilun eri lajeissa ja kulttuurin puolella. Sponsorointi on vastikkeellista yhteistyötä sponsoroivan ja sponsoroinnin ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Life Pole Vault Challenge Ideapark tapahtumalle kehitysehdotuksia 

Nikkanen, Minna (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Life Pole Vault Challenge Ideapark –tapahtuman yhteistyökumppaneiden mielipiteitä tapahtuman sujuvuudesta sekä antaa tutkimusten pohjalta kehitysideoita, mikäli tapahtuma järjestetään ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Verkkokauppa-alustan myynnin haasteet : case Pro Ratas Oy 

Manninen, Matti (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää business to business -myyntiorganisaation uuden tuotteen, verkkokauppa-alustan myynnin ongelmia ja ratkaisuja. Tutkimuksessa haluttiin selvittää, millaisia haasteita uuden ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Uusi Expert : konseptiopas myymälöille 

Kulmala, Jarno (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on toimia oppaana Expert-ketjun myymälöissä uuden konseptin mukaisia myymälöitä rakennettaessa. Expert-ketju avaa Suomeen jatkuvasti uusia myymälöitä, ja remontoi vanhoja vastaamaan uutta ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Asiakaspalvelijoiden merkitys lähikaupoissa 

Jaakkola, Elisa (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaspalvelua ja sen merkitystä sekä asiakaskokemuksen syntymistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen merkitys lähikauppojen asiakaspalvelijoiden käytöksellä ja ulkoisella ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Yrityksen digitaalisen markkinoinnin kehittäminen 

Vuokko, Krista (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia digitaalisen markkinointiviestinnän kehitysehdotuksia toimeksiantajayritykselle ja näiden ehdotusten pohjalta lisätä yrityksen näkyvyyttä sekä vuorovaikutteisuutta eri ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Viestintäsuunnitelma : Lippupalvelu Oy 

Olin, Noora (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa viestintäsuunnitelma Lippupalvelu Oy:lle. Viestintäsuunnitelma alkaa ajallisesti siitä hetkestä, kun asiakas ostaa lipun verkkokaupasta, ja päättyy tapahtuman jälkimarkkinointiin. ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Sosiaalinen markkinointi ja suostutteluviestintä : miten alkoholinkulutukseen liittyviä asenteita on Suomessa yritetty muuttaa? 

Oksman, Johanna (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia, miten Suomessa on käytetty sosiaalista markkinointia alkoholinkulutuksesta johtuvien haittojen vähentämiseen, sekä millaisia suostutteluviestinnän keinoja näissä kampanjanjoissa on ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Kuluttajan ostokäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät ja pakonomainen ostokäyttäytyminen 

Virtanen, Salla-Mari (Turun ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa kuluttajan ostokäyttäytymistä ja siihen vaikuttavia tekijöitä sekä tutkia pakonomaista ostokäyttäytymistä ja sen syitä. Tarkoituksena oli luoda helposti lähestyttävä tutkimus ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Palaverikäytäntöjen optimointi : Pernod Ricard Finland Oy 

Säteri, Jarno (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Pernod Ricard Finland Oy:n logistiikkakeskuksen palaverikäytäntöjen nykytilaa lomakekyselyn ja havainnointien avulla. Päätavoitteena oli saada tutkimustulosten pohjalta aikaiseksi ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 17
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus
 

Selaa yhteisöä

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Silmäile

Asiasanat / Avainsanatmarkkinointi (32)sosiaalinen media (24)markkinointiviestintä (20)ostokäyttäytyminen (12)asiakaspalvelu (11)brändi (11)digitaalinen markkinointi (11)mainonta (9)kuluttajakäyttäytyminen (8)sisältömarkkinointi (8)asiakastyytyväisyys (7)Facebook (7)markkinointisuunnitelma (6)sponsorointi (6)yritykset (6)... Katso lisääTekijäAhvenlampi, Kalle (1)Ali-Huokuna, Hannu (1)Aronen, Aleksis (1)Artukka, Jussi (1)Arvo, Tapio (1)Arvonen, Johanna (1)Ekström, Stella (1)Elonen, Tuuli (1)Enberg, Linda (1)Fagerström, Juho-Pekka (1)... Katso lisääKoulutusohjelmaLiiketalouden koulutusohjelma (128)Liiketalous (36)Suuntautumisvaihtoehto
Markkinointi (164)
Julkaisuvuosi2017 (18)2016 (17)2015 (31)2014 (20)2013 (12)2012 (11)2011 (16)2010 (11)2009 (9)2008 (3)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus