Haku
Viitteet 1-10 / 164
Sponsoroinnin kehittäminen LähiTapiola Varsinais-Suomessa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Sponsorointi on nykyään yksi eniten kasvaneista markkinoinnin keinoista. Sponsorointia esiintyy niin urheilun eri lajeissa ja kulttuurin puolella. Sponsorointi on vastikkeellista yhteistyötä sponsoroivan ja sponsoroinnin ...
Life Pole Vault Challenge Ideapark tapahtumalle kehitysehdotuksia
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Life Pole Vault Challenge Ideapark –tapahtuman yhteistyökumppaneiden mielipiteitä tapahtuman sujuvuudesta sekä antaa tutkimusten pohjalta kehitysideoita, mikäli tapahtuma järjestetään ...
Verkkokauppa-alustan myynnin haasteet : case Pro Ratas Oy
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää business to business -myyntiorganisaation uuden tuotteen, verkkokauppa-alustan myynnin ongelmia ja ratkaisuja. Tutkimuksessa haluttiin selvittää, millaisia haasteita uuden ...
Uusi Expert : konseptiopas myymälöille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on toimia oppaana Expert-ketjun myymälöissä uuden konseptin mukaisia myymälöitä rakennettaessa. Expert-ketju avaa Suomeen jatkuvasti uusia myymälöitä, ja remontoi vanhoja vastaamaan uutta ...
Asiakaspalvelijoiden merkitys lähikaupoissa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaspalvelua ja sen merkitystä sekä asiakaskokemuksen syntymistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen merkitys lähikauppojen asiakaspalvelijoiden käytöksellä ja ulkoisella ...
Yrityksen digitaalisen markkinoinnin kehittäminen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia digitaalisen markkinointiviestinnän kehitysehdotuksia
toimeksiantajayritykselle ja näiden ehdotusten pohjalta lisätä yrityksen näkyvyyttä sekä vuorovaikutteisuutta eri ...
Viestintäsuunnitelma : Lippupalvelu Oy
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa viestintäsuunnitelma Lippupalvelu Oy:lle. Viestintäsuunnitelma alkaa ajallisesti siitä hetkestä, kun asiakas ostaa lipun verkkokaupasta, ja päättyy tapahtuman jälkimarkkinointiin. ...
Sosiaalinen markkinointi ja suostutteluviestintä : miten alkoholinkulutukseen liittyviä asenteita on Suomessa yritetty muuttaa?
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia, miten Suomessa on käytetty sosiaalista markkinointia alkoholinkulutuksesta johtuvien haittojen vähentämiseen, sekä millaisia suostutteluviestinnän keinoja näissä kampanjanjoissa on ...
Kuluttajan ostokäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät ja pakonomainen ostokäyttäytyminen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa kuluttajan ostokäyttäytymistä ja siihen vaikuttavia tekijöitä sekä tutkia pakonomaista ostokäyttäytymistä ja sen syitä. Tarkoituksena oli luoda helposti lähestyttävä tutkimus ...
Palaverikäytäntöjen optimointi : Pernod Ricard Finland Oy
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Pernod Ricard Finland Oy:n logistiikkakeskuksen palaverikäytäntöjen nykytilaa lomakekyselyn ja havainnointien avulla. Päätavoitteena oli saada tutkimustulosten pohjalta aikaiseksi ...