Haku
Viitteet 1-10 / 913
Chat-asiakaspalvelussa tarvittavan opetusmateriaalin laatiminen Salon seudun ammattiopistolle
(2021)
Tämän opinnäyteyön tavoitteena oli laatia opetusmateriaalia chat-asiakaspalvelutyön opetukseen Salon seudun ammattiopistolle. Opetusmateriaalin laatimista varten tutustuttiin kirjallisuuteen ja aiheeseen liittyviin ...
Musiikinopetusta musiikkipalveluna : musiikkipedagogin näkökulmia tulevaisuuteen
(2021)
Tämä opinnäytetyö on kirjallinen työ musiikkipalveluna tehdystä musiikinopetuksesta. Musiikkipalvelu Melodioson toiminnan aikana opituista asioista ja asiakkailta haastatteluin kerätyistä palautteista on koottu ...
Asiakasosallisuuden kehittäminen Perhekuntoutuskeskus Lausteella : rohkeus kuulla ja osallistaa asiakkaita
(2019)
Tämä työelämälähtöinen kehittämisprojekti toteutettiin Perhekuntoutuskeskus Lausteella, joka on yksityinen voittoa tavoittelematon lastensuojelupalveluiden asiantuntija Turussa ja Uudessakaupungissa. Tavoitteina olivat ...
Asiakasfoorumi Syvälahden perhekeskuksessa
(2020)
Kehittämisprojekti oli osa Turun kaupungin perhekeskustoiminnan kehittämistä. Tilaajana toimi Turun kaupungin ehkäisevä terveydenhuolto. Kehittämisprojekti toteutettiin Syvälahden perhekeskuksessa, joka on Turun ensimmäinen ...
Viestinnän kynnyskysymyksiä : Kynnys ry:n viestinnän nykytilanne ja kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää valtakunnallisen, vammaisten perus- ja ihmisoikeusjärjestö Kynnys ry:n viestinnän nykytilannetta ja kehittämiskohteita. Opinnäytetyössä keskityttiin järjestön jäsen- ja ...
Alihankittavan perussuunnittelun kartoitus-, tarjous- ja raportointiprosessi telakalla
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena selvitetään alihankitun suunnittelun nykyinen prosessi yrityksessä. Prosessia tulee kehittää siten että se vastaa paremmin siirtymistä suunnittelukokonaisuuksien alihankintaan. Opinnäytteessä ...
Imuohjautuva Supermarket- varasto
(2020)
Supermarket- varaston tarkoituksena on toimia tuotannossa eri tuotantovaiheiden välissä takaamassa materiaalien saatavuus vaikeasti ennustettavan kysynnän vallitessa. Tavoite on palvella varaston käyttäjän materiaalitarpeita ...
Yritys X Oy:n dokumenttien hallinnan kehittäminen
(2020)
Yritykset tarvitsevat tietoa toimiakseen, ja jotta tarvittava tieto olisi saatavilla oikeaan aikaan ja helposti, on tiedonhallinnan oltava kunnossa. Tietomassojen kasvaessa kansiopohjainen dokumenttien hallinta muuttuu ...
Mielenterveyskuntoutujien osallisuus ja digiosaaminen : Suomen Klubitalot ry:n ja Klubitalojen jäsenrekisterijärjestelmän yhteiskehittäminen
(2020)
Enemmistö suomalaisista on tottunut käyttämään sähköpostia ja hoitamaan pankki- ja viranomaisasioita verkon kautta. Tämä kasvattaa kuilua digitalisaatiokehityksestä pudonneiden ja digiosaajien välillä. Digiosaamisen ...
Yhteistyön kehittäminen avoimessa perhetyössä Kaarinan perhekeskuksen, kolmannen sektorin ja seurakunnan välillä
(2021)
Tämän kehittämisprojektin aiheena oli kunta-, järjestö- ja seurakuntayhteistyön kehittäminen avoimissa perhepalveluissa Kaarinan kaupungissa. Projektin tarkoituksena oli edistää eri toimijoiden yhteistyön käynnistämistä, ...