Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 127
Kattoelementtien kustannustehokkuus puurakentamisessa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on todentaa saavutettua höytyjä ja laatutasoa käytettäessä kattoelementtejä puurakennuskohteessa, jossa vaaditaan hyvää sääsuojausta.
Opinnäytetyössä vertaillaan elementtirakenteisen yläpohjan ...
Meri-Teijo Golfin asiakastyytyväisyys
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Meri-Teijo Golfin palveluihin ja golfkenttään. Tutkimuksen päätavoitteena oli selvittää, mihin asiakkaat ovat tyytyväisiä ja missä olisi vielä kehitettävää. ...
Laatukäsikirja terveysteknologian tutkimusryhmälle
(2020)
Turun ammattikorkeakoulun terveysteknologian tutkimusryhmässä havaittiin tarve laadunhallintajärjestelmän kuvaamiselle. Tutkimusryhmän tiloihin on rakentumassa Health Tech Lab-testialustaympäristö, joka palvelee ...
Pääurakoitsijan näkemys rakentamisen laadusta
(2021)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa rakentamisen laadun tasoa pääurakoitsijan näkökulmasta. Lisäksi selvitettiin, mitkä asiat vaikuttavat rakentamisen laatuun.
Tutkimus toteutettiin kvantitatiivista ja ...
Rakennusprojektin viimeistelyvaiheen kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda kokonaiskuva viimeistelyvaiheen prosesseista ja verrata sovelluspohjaisen laatuhallintajärjestelmän hyötyjä perinteiseen vikalistamalliin. Opinnäytetyössä esitellään viimeistelyvaiheen ...
Vastuullisuus ja palvelun laatu Suomen Henkilöstötalon yritysasiakastoiminnassa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Suomen Henkilöstötalon yritysasiakkaiden mielikuva vastuullisuudesta ja palvelun laadusta yrityksen toiminnassa. Lisäksi tarkasteltiin, mitä lisäarvoa voidaan saada vastuullisuudella, ...
Sisäänrakennettu laatu projektitoiminnassa
(2020)
Opinnäytetyöhön sisältyvän tutkimuksen ja kehityssuunnitelman tarkoituksena oli kartoittaa Valtorin projektitoiminnan laadun nykytila, määritellä tavoitetila, sekä tuottaa suunnitelma tavoitetilan saavuttamisen mahdollistamiseksi, ...
Laatupoikkeamien hyödyntäminen laadunhallinnan kehittämisessä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen sisäisten laatupoikkeamien kirjausjärjestelmän tulisi olla, jotta se palvelisi yrityksen toiminnan jatkuvaa kehittämistä ja oikea-aikaista reagointia laatupoikkeamiin. ...
Toimitusaika laadun mittarina kuljetusyhtiössä : Schenker Oy:n Varsinais-Suomen paketti- ja kappaletavaraliikenne
(2020)
Laatu on toiminnan tasokkuuden, luotettavuuden ja onnistumisen mittari kaupallisessa toiminnassa. Laatu on todennäköisesti yrityksille tärkein kilpailu-, hinnoittelu- ja markkinointivaltti, jota on mahdollista mitata useilla ...
Asfalttiaseman laaduntarkastusprosessin kehittäminen
(2018)
Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimi asfalttiasemia valmistava Amomatic Oy. Opinnäytetyön tehtävänä oli perehtyä yrityksen tuotantoon sekä toimintatapoihin ja sitä kautta lähteä kehittämään asfalttiaseman laaduntarkast ...