Haku
Viitteet 1-10 / 262
Google-hakukonemainonnan opas uudelle työntekijälle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Googlen hakukonemainonnan perusteita käsittelevä koulutusopas toimeksiantajayrityksen käyttöön. Koulutusoppaan tukemana uuden työntekijän on tarkoitus tuottaa ensimmäinen oma ...
Kuluttajien kokemukset vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämisestä kosmetiikka-alalla
(2020)
Vaikuttajamarkkinoinnista on tullut suosittua sosiaalisen median kanavien kasvun sekä uusien kanavien tulon takia. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kuluttajien kokemukset vaikuttajamarkkinoinnin käytöstä ...
Instagram tapahtuman markkinoinnin välineenä : case: SHIFT Events Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona SHIFT Events Oy:lle. Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Instagramin visuaalisia mahdollisuuksia ja hyötyjä tapahtuman markkinointiin sekä Instagram-seuraajien ...
Developing a social media marketing plan for Korjaamo culture factory
(2019)
Sosiaalisen median rooli nykyaikaisessa markkinoinnissa on jatkuvasti kasvussa, ja siitä johtuen sosiaalisen median eri kanavat ja niiden ominaisuudet tulisi ottaa huomioon tehokasta markkinointistrategiaa suunniteltaessa. ...
Videomarkkinoinnin hyödyt pienelle yritykselle : kanavana YouTube
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on osoittaa, miksi pienen yrityksen kannattaa hyödyntää videomarkkinointia. Tavoitteena on myös kartoittaa, mitä hyötyjä YouTuben käytöstä on. Opinnäytetyö toteutetaan toimeksiantona pienelle ...
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Export of education to China – Opportunities and challenges : case: Turku University of Applied Sciences
(2020)
Suomi on jo pitkään ollut tunnettu korkeatasoisesta ja modernista koulutuksestaan. Maalla on hyvä maine oppimistuloksista ja korkeasta osaamisestaan. Turun ammattikorkeakoulu (Turku AMK) on yhdessä muiden suomalaisten ...
Markkinointitoimiston asiakaspalveluprosessin analyysi : asiakastapaamiset markkinointiprojektin aikana
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää nykytilannetta Markkinointitoimisto Bermuda Oy:n (jatkossa ’Bermuda’) asiakaspalveluprosessista yhden markkinointiprojektin aikana asiakkaan näkökulmasta ja analysoida prosessin ...