Haku
Viitteet 1-10 / 87
Kuluttajakyselyn toteuttaminen pienyrityksen markkinoinnin kehittämiseksi : case: CryoStudio
(2019)
Työn toimeksiantajana toimi Toiminimi Olli Lauren, joka toimii hyvinvointipalveluiden tarjoajana. Opinnäytteen tavoitteena oli toteuttaa kuluttajakysely, jonka tulosten avulla voidaan kehittää toimeksiantajan markkinointia. ...
Markkinoinnin mittaamisen tehostaminen : case Orion Pharma
(2019)
Markkinoinnin mittaaminen koetaan haasteelliseksi ja sitä tehdään usein epärelevanteilla mittareilla sekä ilman selkeää päämäärää ja tavoitteita. Markkinointijohdolla on kuitenkin jatkuvasti kasvanut paine osoittaa ...
Developing a social media marketing plan for Korjaamo culture factory
(2019)
Sosiaalisen median rooli nykyaikaisessa markkinoinnissa on jatkuvasti kasvussa, ja siitä johtuen sosiaalisen median eri kanavat ja niiden ominaisuudet tulisi ottaa huomioon tehokasta markkinointistrategiaa suunniteltaessa. ...
Instagram tapahtuman markkinoinnin välineenä : case: SHIFT Events Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona SHIFT Events Oy:lle. Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Instagramin visuaalisia mahdollisuuksia ja hyötyjä tapahtuman markkinointiin sekä Instagram-seuraajien ...
Kuluttajien kokemukset vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämisestä kosmetiikka-alalla
(2020)
Vaikuttajamarkkinoinnista on tullut suosittua sosiaalisen median kanavien kasvun sekä uusien kanavien tulon takia. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kuluttajien kokemukset vaikuttajamarkkinoinnin käytöstä ...
Google-hakukonemainonnan opas uudelle työntekijälle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Googlen hakukonemainonnan perusteita käsittelevä koulutusopas toimeksiantajayrityksen käyttöön. Koulutusoppaan tukemana uuden työntekijän on tarkoitus tuottaa ensimmäinen oma ...
Urheilijan sponsorointi
(2019)
Työn tavoitteena on tutkia, selvittää ja antaa ymmärrystä eri lajien urheilijoille sponsoroinnin taustoista ja kokonaisuudesta. Työ pyrkii samalla tehostamaan urheilijan kumppanuussuhteiden hankintaa sekä luomaan merkitystä ...
Influencer marketing and the perception of consumers
(2020)
During the recent years, companies of different sizes have started to allocate more resources towards digital marketing. The digital marketing space is growing at a fast rate year by year.
There are many forms of digital ...
Markkinointisuunnitelma 360°-kuvauspalveluille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda markkinointisuunnitelma Yritys X:n tarjoamille 360°-kuvauspalveluille. Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää kohdeyrityksen markkinointia antamalla tietoa siitä, miten, kenelle ...
Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock
(2019)
Opinnäytetyössä, Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock, tutkitaan Ruisrockin markkinointia sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia tapahtuman markkinointia sosiaalisessa mediassa, ...