Haku
Viitteet 1-10 / 455
Sosiaalinen media markkinoinnin välineenä : Instagram-tilin luonti ja ylläpito Eckes-Graninille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva, hyödyllinen ja kustannus tehokas markkinoinnin väline yritykselle. Yritys koki, että heillä olisi tarvetta yleisnimikkeelliselle sosiaalisen median tilille, jonka kautta ...
LinkedIn-mainonnan hyödyntäminen B2B-myynnissä : case: Mahon Digital Marketing Oy
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, voisiko Mahon Digital hyödyntää LinkedIn-mainontaa myynnissä. Mahon Digital on digitaalisen markkinoinnin toimisto, joka keskittyy toiminnassaan hakukoneoptimointiin, Google- ja ...
Instagramin mahdollisuudet yritysmarkkinoinnissa : case: OP Koti Lounaismaa Oy
(2020)
Markkinoinnin digitalisoitumisen myötä yrityksille on avautunut uusia mahdollisuuksia yritystoiminnan kehittämiseen ja yritystoiminnan ylläpitämiseen. Sosiaalisesta mediasta on tullut yrityksille erittäin tärkeä markkinoinnin ...
Kaiken takana on insight : avain parempaan markkinointiviestintään
(2019)
Opinnäytetyössäni pyrin tutkimaan mainonnan suuunnittelun kulmakiven, eli insightin merkitystä markkinointiviestinnässä. Markkinointiviestintää tehdessä on hyvin tärkeää tietää ihmiset, eli kohderyhmät, ...
Sosiaalinen media B2B-yrityksessä : kotisivuliikenteen ja tunnettuuden kasvattaminen sosiaalisen median avulla: case Top Security Finland Oy
(2019)
Top Security Finland Oy:n tavoitteena oli kasvattaa kävijämääriä kotisivuilla ja parantaa tunnettuutta Varsinais-Suomen, Pirkanmaan ja Uudenmaan alueella. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitkä sosiaalisen ...
Vaikuttajapodcastit osana yrityksen markkinointiviestintää
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on tuoda esille vaikuttajapodcastien tehokkuutta osana yritysten markkinointiviestinnän keinoja. Podcastien kuunteluiden räjähdysmäinen kasvu on herättänyt kaupallisten toimijoiden kiinnostuksen ...
Tavoitteiden kautta tuloksellista Google-mainontaa
(2020)
Opinnäytetyössä käsitellään Google-mainontaa mainostoimiston projektipäällikön näkökulmasta. Tavoitteena oli kehittää projektipäällikön prosessia mainontaa suunnitellessa ja laatia kysymyspatteristoa, jota käydä läpi ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Influencer marketing and the perception of consumers
(2020)
During the recent years, companies of different sizes have started to allocate more resources towards digital marketing. The digital marketing space is growing at a fast rate year by year.
There are many forms of digital ...
Kuinka markkinoida alkoholia Suomessa? : case: The Cow
(2020)
Tämä opinnäytetyö keskittyy Suomessa tyypilliseksi koettuun haasteeseen: alkoholilakiin (1102/2017). Tarkemmin ottaen alkoholimarkkinointiin. Tutkimuksen tavoite on tuoda esille alkoholilain mahdollisuudet ja kiellot sekä ...