Haku
Viitteet 1-10 / 264
Yrityskonseptin luominen ja visuaalisen ilmeen suunnittelu kahvilalle
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella yrityskonsepti ja visuaalinen ilme puurokahvilalle. Kahvilakonseptille luotiin visuaalinen ilme, joka näkyy kahvilan logossa, tunnelmassa ja yrityksen muissa materiaaleissa. ...
Vastuullisuus vaateliikkeessä
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee vastuullisuuden tietoisuutta ja tärkeyttä Zara-vaateliikkeessä. Aluksi käydään läpi yrityksen pääpiirteitä ja kuvataan sitä, millainen yritys Zara on. Teoriaosuudessa kerrotaan vastuullisuudesta, ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Yrityksen konkurssin ennustaminen
(2020)
Yrityksen ulkopuolisen henkilön on usein vaikea saada luotettavaa kuvaa yrityksen todellisesta taloudellisesta tilanteesta. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, voiko tilinpäätösaineistoa hyödyntää yrityksen ...
Kilpailustrategian päivityssuunnitelma IT-yritykselle
(2020)
IT-alan mikroyritysten kilpailutilanne on Suomessa haasteellinen. Yrittäjät joutuvat kovaan kilpailuun alan suuryritysten kanssa ja omaa paikkaa markkinoilla on vaikea löytää. Yrityksen menestykseen vaikuttaa sen kyky ...
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Aurinkopaneelien markkinointi Espanjaan : case: Solar Finland Oy Salo-aurinkopaneelit
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Espanjan aurinkosähkömarkkinoita ja laatia markkinointisuunnitelma Espanjan markkinoille. Työ tehtiin toimeksiantona Solar Finland Oy:lle, joka on Salossa toimiva aurinkopaneeleita ...
Yrityksen näkyvyyden parantaminen Googlen paikallishaussa : case: Fabrik Cafén Google My Business -optimointi
(2020)
Kuluttajat käyttävät yhä enemmän paikallishakua etsiessään tuotteita ja palveluja. Paikallishaulla tarkoitetaan hakukoneella tehtyjä hakuja, joilla etsitään tietyllä alueella toimivia tuotteen tai palvelun tarjoajia. Koska ...
Kumppaniyritysten välinen suhde ja henkilöstön sitoutuminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan ja sen kumppaniyritysten välistä suhdetta ja sitä kuinka sitoutunutta kumppaniyritysten henkilöstö on yhteistyöhön. Lisäksi tavoitteena oli selvittää mahdollisia ...
Koronan vaikutukset rekrytointiin ja perehdytykseen
(2023)
Tämän opinnätetyön tavoitteena oli tarkastella miten koronapandemia on muuttanut rekrytointi- ja perehdytyskäytäntöjä ja millaisia haasteita organisaatiot ovat kohdanneet tässä poikkeuksellisessa tilanteessa, jotta saataisiin ...