Haku
Viitteet 1-10 / 34
Perehdytys ja työhyvinvointi : käsi kädessä?
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Perehdyttämiseksi kutsutaan vaihetta kun uusi työntekijä tulee työpaikkaan ja hänelle aletaan kertoa tärkeitä asioita hänen tulevasta työstään, työyhteisöstään ja organisaatiosta. Tästä vaiheesta voidaan myös käyttää termiä ...
"Käyttäjänkin ääni on hyvä tulla kuulolle" : kokemuksia Auran kirjaston asiakasraadista
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön taustalla oli tarve kehittää kirjaston palveluja paremmin käyttäjien tarpeita vastaaviksi osallistamalla heitä mukaan palvelujen kehittämiseen. Toimintaympäristöjen ja ihmisten vapaa-ajan käytön nopeat ...
Rauman lähikirjastojen merkitys asiakkaille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytteen tarkoituksena oli tarkastella Rauman kaupunginkirjaston lähikirjastojen käyttöä asiakkaiden näkökulmasta. Tavoitteena oli saada selville, mitä mieltä lähikirjastojen asiakkaat ovat lähikirjastoista ja millainen ...
Koivuhaka - asiakkaidensa oloinen lähikirjasto : Koivuhaan kirjaston kehittämissuunnitelma
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli luoda kehittämissuunnitelma Koivuhaan lähikirjastolle. Muuttuvassa kirjastomaailmassa ja etenkin asiakkaiden vapaa-ajanviettotapojen monipuolistuessa myös kirjastojen on kehityttävä ...
”Vähän kaikkea!” : Tampereen pääkirjasto Metson nuortentilaa varten tehty kartoitus
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Kehittämistyö sai alkunsa tarpeesta suunnitella Tampereen kaupunginkirjasto – Pirkanmaan maakuntakirjaston pääkirjasto Metson remontin yhteydessä rakennettavaa nuortentilaa. Pääkirjasto Metsolla on yhdistetty lasten- ja ...
Joensuun seutukirjaston venäjänkieliset asiakkaat
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Maahanmuuton myötä Suomi kansainvälistyy ja lain mukaan maahanmuuttajat täytyy huomioida palveluja järjestettäessä. Suurin maahanmuuttajaryhmä ovat venäjänkieliset ja heistä iso osa asuu kunnissa Itärajan tuntumassa. ...
Case: Tapiolan Kirjastopyörän matkassa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Kirjastot kehittävät jatkuvasti toimintamallejaan ja palveluitaan. Yleisten kirjastojen neuvoston strategiassa 2011 - 2016 määritellään asiakkaiden toiveita tulevaisuuden kirjastojen suhteen. Näissä toiveissa korostuvat ...
E-kirjapalvelujen käytettävyys kirjastoissa ja kirjakaupoissa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytteessä tutkitaan e-kirjapalvelujen käytettävyyttä yleisissä kirjastoissa ja kirjakaupoissa. E-kirjapalvelut ovat palveluja, joiden kautta asiakkaille tarjotaan e-kirjoja kirjastoissa ja kirjakaupoissa. Opinnäyte ...
Tarvasjoen kirjaston blogi : tuokioita tarinoiden äärellä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämä kehittämistyö käsittelee kirjaston palveluja sosiaalisessa mediassa ja siinä erityisesti blogikirjoittelua kirjaston palvelumuotona.
Kehittämistyön aiheena oli perustaa Tarvasjoen kirjastolle blogi. Työn teoriaosassa ...
Lukuinnostusta etävinkkauksella : Naantalin kaupunginkirjaston hanke
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyö on kehittämistutkimus. Kehittämistutkimus on aktiivinen osa Naantalin kaupunginkirjaston Lukuinnostusta etävinkkauksella -hanketta. Hankkeen tavoitteena oli kehittää kirjaston ja koulujen välisen yhteistyön ...