Haku
Viitteet 1-3 / 3
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Projektin johtaminen nonprofit-organisaatiossa : case: Operaatio Paikallispurot
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia tapaustutkimuksen keinoin, millaista on projektin johtaminen nonprofit-organisaatiossa. Esimerkkitapauksena toimii Operaatio Paikallispurot, jossa on tavoitteena kehittää toimiva ...
Dataraportti yrityksen välillisenä markkinointiviestinnän työkaluna : case Restarant Oy
(2019)
Datan määrän nopea kasvu on saanut yritykset ymmärtämään sen arvon ja merkityksen. Datavarantoja hyödyntämällä voidaan tehdä täysin uutta ja merkittävää liiketoimintaa, mutta se vaatii rohkeutta, kokeilevaa ilmapiiriä ja ...