Haku
Viitteet 1-10 / 83
Itsensä johtaminen myynnillisessä asiakaspalvelussa : case Rainmaker Customer Experiences Oy
(2021)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajan, Rainmaker Customer Experiences Oy, Turun yksikön työntekijöiden itsensä johtamista ICT-alalla asiakaspalvelun- tai teknisen asiakaspalvelun ...
Vastuullisuus ja palvelun laatu Suomen Henkilöstötalon yritysasiakastoiminnassa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Suomen Henkilöstötalon yritysasiakkaiden mielikuva vastuullisuudesta ja palvelun laadusta yrityksen toiminnassa. Lisäksi tarkasteltiin, mitä lisäarvoa voidaan saada vastuullisuudella, ...
Myynnin johtamisen kehittäminen asiantuntijayrityksessä : case: Vehoniemen Laattamyymälä Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö tutkii B2B-myyntiä ja sen johtamista asiantuntijaorganisaatiossa. Toimeksiantavana yrityksenä toimi Vehoniemen Laattamyymälä, joka on keraamisten laattojen maahantuoja Kangasalla. Yritys toimii rakennusalalla ...
The role of data and artificial intelligence in strategic management of top management : a case study
(2020)
Maailma on muuttunut arvaamattomaksi paikaksi, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jatkuvasti muuttuva liiketoimintaympäristö haastaa johtajat ja tuo uusia haasteita strategiajohtamiseen. Nykyään toisiinsa liitettyjä digitaalisia ...
Quality assurance : evaluating the leadership in the hospital projects quality management by feedback
(2020)
T3 sairaala on suurikokoinen rakennusprojekti ja ehdottomasti koko Varsinais-Suomen suurin käynnissä oleva talonrakennusprojekti. T3 projekti jakautuu moneen eri vaiheeseen. Projektin eri vaiheissa täytyy huolehtia erilaisista ...
Valmentava mentorointi esihenkilötyön tukena : case: Shift Events Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Shift Events Oy:lle, joka on vuonna 2016 perustettu organisaatio Turussa. Shift Events Oy työllistää kuusi henkilöä ympärivuotisesti, jotka vastaa mm. Shift Business Festival nimisen ...
Henkilöstön motivointi ja motivaatio
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään esimiestyön kokonaisuuteen kuuluvaa osa-aluetta henkilöstön motivointi ja motivaatio. Opinnäytetyön tavoitteena on antaa tietoa henkilöstön motivoinnin keinoista ja motivaatioon vaikuttavista ...
Etätyön yhteys työhyvinvointiin
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mahdollinen yhteys etätyön ja työhyvinvoinnin välillä. Työpaikallani mahdollistettiin huhtikuusta 2019 alkaen etätyön tekeminen asiakasneuvojien keskuudessa. Kyseessä on ...
Isännöinnin johtamisen -malli : mallin soveltaminen käytännön työhön isännöinti liiketoiminnassa
(2020)
Kehittämistehtävän tavoitteena oli koota kolmesta eri johtamismallista parhaita käytänteitä johtamisen tueksi ja luoda isännöintialalle yleisesti soveltuva johtamismalli näiden pohjalta. Olemassa olevista johtamismalleista ...
Koronapandemian vaikutus työnantajakuvaan : Turun Osuuskaupan matkailu- ja ravitsemisalalla
(2020)
Koronapandemia rantautui Suomeen maaliskuussa 2020 muuttaen jokaisen ihmisen arkea ja työelämää suuresti. Turun Osuuskaupassa suurimmat muutokset koki matkailu- ja ravitsemiskauppa, jossa toiminta hävisi lähes olemattomiin ...