Haku
Viitteet 1-10 / 55
Itsensä johtaminen myynnillisessä asiakaspalvelussa : case Rainmaker Customer Experiences Oy
(2021)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajan, Rainmaker Customer Experiences Oy, Turun yksikön työntekijöiden itsensä johtamista ICT-alalla asiakaspalvelun- tai teknisen asiakaspalvelun ...
Vastuullisuus ja palvelun laatu Suomen Henkilöstötalon yritysasiakastoiminnassa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Suomen Henkilöstötalon yritysasiakkaiden mielikuva vastuullisuudesta ja palvelun laadusta yrityksen toiminnassa. Lisäksi tarkasteltiin, mitä lisäarvoa voidaan saada vastuullisuudella, ...
Myynnin johtamisen kehittäminen asiantuntijayrityksessä : case: Vehoniemen Laattamyymälä Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö tutkii B2B-myyntiä ja sen johtamista asiantuntijaorganisaatiossa. Toimeksiantavana yrityksenä toimi Vehoniemen Laattamyymälä, joka on keraamisten laattojen maahantuoja Kangasalla. Yritys toimii rakennusalalla ...
Valmentava mentorointi esihenkilötyön tukena : case: Shift Events Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Shift Events Oy:lle, joka on vuonna 2016 perustettu organisaatio Turussa. Shift Events Oy työllistää kuusi henkilöä ympärivuotisesti, jotka vastaa mm. Shift Business Festival nimisen ...
Henkilöstön motivointi ja motivaatio
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään esimiestyön kokonaisuuteen kuuluvaa osa-aluetta henkilöstön motivointi ja motivaatio. Opinnäytetyön tavoitteena on antaa tietoa henkilöstön motivoinnin keinoista ja motivaatioon vaikuttavista ...
Etätyön yhteys työhyvinvointiin
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mahdollinen yhteys etätyön ja työhyvinvoinnin välillä. Työpaikallani mahdollistettiin huhtikuusta 2019 alkaen etätyön tekeminen asiakasneuvojien keskuudessa. Kyseessä on ...
Sisäisen viestinnän kehittäminen vakuutusyhtiö Fennian vakuutusedustajaverkostossa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää keskinäisen vakuutusyhtiö Fennian sisäisen viestinnän vahvuudet ja kehityskohdat Fennian vakuutusedustajaverkoston näkökulmasta. Vakuutusedustajaverkosto koostuu vakuutusedustajista, ...
Ravintolan strategiset menestystekijät
(2019)
Suur-Seudun Osuuskauppa päätti rakentaa Lohjalle kauppakeskuksen. Tilaan haluttiin myös ravintola. Yritys teetti suunnittelun pohjaksi kuluttajaymmärrystutkimuksen Lohjan alueella. Projekti aloitettiin valitsemalla tutkimuksen ...
Laatuhanke hypermaketin kassaosastolla : työkaluina 5S, Daily management ja PDCA
(2019)
Tämän työn tarkoituksena oli vaikuttaa hypermarketin kassa- ja info-osaston työvälineiden ja -ympäristön visuaalisen ulkonäön selkeyttämiseen, työn teon helpottumiseen sekä työn ymmärryksen parantamiseen Lean-filosofiasta ...
Esimiehestä paremmaksi esimieheksi : esimiehenä Kaarinassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Kaarinan kaupunkiorganisaatiossa esimiestyön tukena olevan Esimiehenä Kaarinassa -huoneentaulun toimivuutta ja jalkautumista esimiestyöhön. Lisäksi haluttiin saada tietoa ...