Haku
Viitteet 1-10 / 100
Yritys X Oy:n dokumenttien hallinnan kehittäminen
(2020)
Yritykset tarvitsevat tietoa toimiakseen, ja jotta tarvittava tieto olisi saatavilla oikeaan aikaan ja helposti, on tiedonhallinnan oltava kunnossa. Tietomassojen kasvaessa kansiopohjainen dokumenttien hallinta muuttuu ...
Yhteistyösuhteen kehittäminen ja kumppanuusekosysteemin rakentaminen : X Oy ja X:n uusi järjestelmätoimittaja
(2020)
Yritykset tekevät usein yhteistyötä keskenään, ja osalle yrityksistä yhteistyösuhteet ovat liiketoiminnan kannalta kriittisiä, jolloin myös niiden jatkuva kehittäminen on olennaista. Hyvä esimerkki tiiviistä yhteistyösuhteista ...
Inventoinnin prosessin ja työohjeen päivittäminen
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Yritys X:lle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää inventointiprosessin nykyinen kuvaus ja inventoinnin työohje. Tulosten perusteella Yritys X voi päivittää inventointiprosessia ja ...
Uusien työntekijöiden perehdytyksen kehittäminen : case K-Market X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää juuri avatun K-Marketin uusien työntekijöiden perehdytystä. Toisena tavoitteena oli kehittää perehdytysprosessia yhteneväiseksi, kaupan arkeen sopivaksi ja itsenäistä ...
Ostotilausprosessin kehittäminen : case: Yritys X
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Yritys X:lle, jonka ostotilausprosessi oli kehittämisen ja dokumentoinnin tarpeessa. Tavoitteena oli selvittää ostotilausprosessissa tapahtuvat virheet ja kehittää prosessia ...
Tavastia Koulutus Oy : nykytila ja tulevaisuuden näkymät
(2021)
Työelämän murros on suuri haaste oppilaitoksille. Tulevaisuuden työelämän osaamisvaatimuksiin vastaaminen on mahdotonta ilman laadukasta ennakointityötä. Uudenlaiset toimintatavat oppilaitoksissa tulee ottaa rohkeasti ...
Maahantuontiyrityksen myyntiprosessi : mitä eri vaiheita maahantuontiyrityksen myyntiprosessissa on ja miten niitä voidaan kehittää?
(2024)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan erään maahantuontiyrityksen myyntiprosessia. Työn tarkoitus on selvittää mitä eri vaiheita myyntiprosessiin kuuluu ja mitkä asiat niihin vaikuttaa. Teoriaosuus koostuu pääasiassa myynnin ...
Urheiluseuran asiakaskokemuksen kehittäminen : Tanssiurheiluseura Bolero Ry
(2020)
Asiakkaat odottavat tänä päivänä palvelulta paljon. Myös vaatimukset urheiluseurojen toimintaa ja laatua kohtaan ovat kasvaneet. Nykypäivänä asiakkaat eivät osta puhtaita tuotteita tai palveluita, vaan he ostavat mieluummin ...
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Korvauskäsittelyn asiakaskokemuksen kehittäminen Vakuutusyhtiö X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita asiakkaat arvostavat eniten hakiessaan korvausta vakuutuksestaan ja tämän perusteella tehdä johtopäätös siitä, tukeeko Vakuutusyhtiö X:n yritysasiakkaiden ...