Haku
Viitteet 1-10 / 14
Chat-asiakaspalvelussa tarvittavan opetusmateriaalin laatiminen Salon seudun ammattiopistolle
(2021)
Tämän opinnäyteyön tavoitteena oli laatia opetusmateriaalia chat-asiakaspalvelutyön opetukseen Salon seudun ammattiopistolle. Opetusmateriaalin laatimista varten tutustuttiin kirjallisuuteen ja aiheeseen liittyviin ...
Urheiluseuran asiakaskokemuksen kehittäminen : Tanssiurheiluseura Bolero Ry
(2020)
Asiakkaat odottavat tänä päivänä palvelulta paljon. Myös vaatimukset urheiluseurojen toimintaa ja laatua kohtaan ovat kasvaneet. Nykypäivänä asiakkaat eivät osta puhtaita tuotteita tai palveluita, vaan he ostavat mieluummin ...
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Korvauskäsittelyn asiakaskokemuksen kehittäminen Vakuutusyhtiö X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita asiakkaat arvostavat eniten hakiessaan korvausta vakuutuksestaan ja tämän perusteella tehdä johtopäätös siitä, tukeeko Vakuutusyhtiö X:n yritysasiakkaiden ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen startup-yrityksen palvelun kehittämisessä ja asiakashankinnassa : Fination Oy/Opiskelijapooli
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Fination Oy:n Opiskelijapooli – palvelua palvelumuotoilun keinoin. Palvelua tarkasteltiin yksityiskohtaisesti asiakkaan tarpeita ja yrityksen omia voimavaroja ajatellen, joiden ...
Asiakkuussuunnitelman luominen : yhteispohjoismaisen organisaation tarpeisiin ja asiakkaan arvon ymmärtämiseen
(2020)
Työn tavoitteena oli rakentaa toimeksiantajayrityksen käyttöön asiakkuussuunnitelman dokumentti, joka soveltuu yhteispohjoismaisen organisaation käyttöön. Asiakkuussuunnitelmaa on tarkoitus hyödyntää toimeksiantajayrityksen ...
Perspectives and anticipated competences of future proof leadership : leadership after COVID-19 pandemic
(2021)
Maailma muuttuu nopeasti yhä monimutkaisemmaksi ja samalla myös työskentelytavat muuttuvat. Digitalisaatio ja elämäntapojen muutos muokkaavat työn muotoja ja kulttuuria, mikä edellyttää uusia työskentelyn tapoja ja uudenlaista ...
Palveluliiketoiminnan kehittäminen toiminnallisissa oppimisympäristöissä : case WinNova hius- ja kauneudenhoitoala
(2021)
Ammatillisen koulutuksen uudistus on lisännyt työpaikalla tapahtuvaa oppimista. Opiskelijoille on kuitenkin haasteellista löytää riittävästi sopivia koulutussopimuspaikkoja. Uudet haasteet edellyttävät palveluliiketoiminnan ...
Kohti yhteistä ymmärrystä ja yhteisiä käytänteitä : asiakasymmärryksen kartoittaminen Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa
(2023)
Tämän työn tavoitteena oli selvittää asiakasymmärryksen kartoittamiseen liittyviä haasteita Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa, ja luoda ratkaisuehdotus kehittämisasiantuntijoiden tueksi näihin haasteisiin ...
Markkinointistrategian taustakartoitus B2B-yritykselle
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kartoitettiin toimeksiantajalle markkinointistrategiaa, joka tarkastelee liiketoiminnallisia tavoitteita ja auttaa yritystä tekemään uuden tuotteen tunnetummaksi sekä parantaa yrityksen kilpailukykyä. ...