Haku
Viitteet 1-10 / 10
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Kuluttajan asiakaspolku verkkokaupassa : asiakaspolun tehostaminen ostopäätöksen helpottamiseksi
(2019)
Ihmisen aivot ja käyttäytymismallit ovat edelleen hyvin samankaltaiset, kuin esi-isillämme luolamiesaikaan. Tämä perimä vaikuttaa edelleen vahvasti siinä, miten ihminen tekee päätökset ja perustelee ne itselleen. Verkkokaupassa ...
Auton luovutusprosessin kehittäminen AutoCarrera Autotalot Oy:lle
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee AutoCarrera Autotalot Oy:n, eli Porsche Finlandin, autojen luovutusta asiakkaalle ja auton luovutusprosessin kehittämistä. Painopisteenä oli selvittää tarve kaksiosaiselle luovutukselle. Autojen ...
Kohti yhteistä ymmärrystä ja yhteisiä käytänteitä : asiakasymmärryksen kartoittaminen Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa
(2023)
Tämän työn tavoitteena oli selvittää asiakasymmärryksen kartoittamiseen liittyviä haasteita Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa, ja luoda ratkaisuehdotus kehittämisasiantuntijoiden tueksi näihin haasteisiin ...
Palvelumuotoilu sijoitusasuntojen hallinnointipalvelun jatkokehittämisessä
(2022)
Asuntosijoittaminen on kasvava trendi, joka lisää myös sijoitusasuntojen hallinnointiin liittyvien palvelujen kysyntää. Tässä opinnäytetyön kehittämistehtävässä selvitettiin minkälaisille alan palveluille on kysyntää ja ...
Asiakaslähtöisellä kehittämisellä kohti parempaa hakijapalvelua : TYA-oppilaitoksen hakijan asiakaskokemuksen parantaminen
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda TYA-oppilaitokselle uusi hakijapalvelu hyödyntämällä asiakaslähtöisen kehittämisen näkökulmaa. TYA on lyhenne sanoista Turun Yhdistyneet Ammattioppilaitokset. Työn ...
Fysioterapiaan pääsyn nopeuttaminen Turun kaupungin avokuntoutuksessa
(2023)
Tämä opinnäytetyö kuvaa Turun kaupungin avokuntoutuksen vuoden kestänyttä kehittämistyötä fysioterapiaan pääsyn nopeuttamiseksi. Yksikkö osallistui Terveyden- ja hyvinvoinnin laitoksen järjestämään Hyvä vastaanotto- ...
Asiakaslähtöinen matkapalvelutuote omatoimimatkailijalle : matkatoimisto FinAround Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää matkatoimisto FinAround Oy:lle omatoiminen matkapalvelutuote Pikavuoro Maailman Ympäri ja antaa työkalut tehdä siitä tunnettu vaihtoehto. Palvelutuotteen tulee tarjota lisäarvoa ...
Videovastaanottojen ja niiden ajanvarauksen kehittäminen yksityisellä terveyspalvelutoimijalla
(2022)
Työelämälähtöisen kehittämistyön tarkoituksena oli kehittää videovastaanottoja ja niiden ajanvarausta yksityisellä terveyspalvelutoimijalla. Tavoitteena oli saada tietoa videovastaanottojen ajanvarauksen sujuvuudesta sekä ...
Asiakasymmärryksen merkitys digitaalisten palveluiden kehitystyössä
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää asiakasymmärryksen merkitys digitaalisia palveluita rakennettaessa. Opinnäytetyössä tarkastellaan, miten Luonnonvarakeskuksen (Luke) verkkopalveluita voidaan kehittää asiakaslähtöisemmiksi. ...