Haku
Viitteet 1-10 / 18
Osallistuminen osana henkilöstökokemusta ja sen vaikutus asiakaskokemukseen: kehittämistyö
(2021)
Markkinaympäristön muutokset haastavat työelämää ja työntekemisen tapoja. Nykyaikana korostuvat miellyttävät kokemukset ja yrityksien mahdollisuus hyötyä vahvojen ja kestävien asiakaskokemusten luomisesta. Työntekijöiden ...
Toiminnan kehittäminen ja asiakasymmärryksen parantaminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Asiakasymmärrys ja asiakaslähtöinen kehittäminen on monelle organisaatiolle ajankohtainen aihe. Organisaatiot kilpailevat entistä enemmän asiakkaan kokemuksilla ja haluavat erityisesti tutkia, miten tyytyväisiä asiakkaat ...
Urheiluseuran asiakaskokemuksen kehittäminen : Tanssiurheiluseura Bolero Ry
(2020)
Asiakkaat odottavat tänä päivänä palvelulta paljon. Myös vaatimukset urheiluseurojen toimintaa ja laatua kohtaan ovat kasvaneet. Nykypäivänä asiakkaat eivät osta puhtaita tuotteita tai palveluita, vaan he ostavat mieluummin ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen startup-yrityksen palvelun kehittämisessä ja asiakashankinnassa : Fination Oy/Opiskelijapooli
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Fination Oy:n Opiskelijapooli – palvelua palvelumuotoilun keinoin. Palvelua tarkasteltiin yksityiskohtaisesti asiakkaan tarpeita ja yrityksen omia voimavaroja ajatellen, joiden ...
Pohjola Vakuutuksen vahinkoilmoitusprosessin asiakaslähtöinen kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Pohjola Vakuutuksen vahinkoilmoitusprosessin digitaalista palvelupolkua ja mahdollisia kipukohtia, joita asiakas saattaa kohdata palvelun aikana. Tarkoituksena on selvittää auttaako ...
Designing for decisions : helping organizations make customer experience related investment decisions
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella viitekehys asiakaskokemukseen liittyvien investointivaihtoehtojen vertailun ja perustellun päätöksenteon tueksi. Kypsissä kansantalouksissa palvelutuotanto tarjoaa laajemmat ...
Digitaalisen asunnon myyntipalvelun kehittäminen : case: Dixu Oy
(2019)
Asunnon myyjä on voinut ennen valita käyttääkö välittäjää kohteen myymiseen vai hoitaako myynnin omatoimisesti. Markkinoille on rantautunut uudenlaisia palveluntarjoajia, joiden avulla asunnon myyjän on mahdollista myydä ...
Käyttöönottoprosessin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin : case FirstView-workshop
(2020)
The purpose of this thesis was to plan and create a one-day workshop to improve the implementation process of digital signage system. The aim of the workshop is to upgrade the customer experience in the implementation ...
Drink & Draw Helsingin toiminnan laajentaminen lapsille suunnatulla taidetapahtumakonseptilla
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on konseptoida taidetapahtumia järjestävälle Drink & Draw Helsingille uusi, lapsille suunnattu tapahtumakonsepti ja testata konseptia käytännössä. Tarkoituksena on luoda lapsia ...
Palveluliiketoiminnan kehittäminen toiminnallisissa oppimisympäristöissä : case WinNova hius- ja kauneudenhoitoala
(2021)
Ammatillisen koulutuksen uudistus on lisännyt työpaikalla tapahtuvaa oppimista. Opiskelijoille on kuitenkin haasteellista löytää riittävästi sopivia koulutussopimuspaikkoja. Uudet haasteet edellyttävät palveluliiketoiminnan ...