Haku
Viitteet 1-10 / 13
Urheiluseuran asiakaskokemuksen kehittäminen : Tanssiurheiluseura Bolero Ry
(2020)
Asiakkaat odottavat tänä päivänä palvelulta paljon. Myös vaatimukset urheiluseurojen toimintaa ja laatua kohtaan ovat kasvaneet. Nykypäivänä asiakkaat eivät osta puhtaita tuotteita tai palveluita, vaan he ostavat mieluummin ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen startup-yrityksen palvelun kehittämisessä ja asiakashankinnassa : Fination Oy/Opiskelijapooli
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Fination Oy:n Opiskelijapooli – palvelua palvelumuotoilun keinoin. Palvelua tarkasteltiin yksityiskohtaisesti asiakkaan tarpeita ja yrityksen omia voimavaroja ajatellen, joiden ...
Liiketoiminnan analysointi ja kehittäminen kauneudenhoitoalan esimerkkiyrityksessä
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona kauneudenhoitoalan yrittäjälle. Kehitysongelmana oli selvittää keinoja liiketoiminnan tuloksen kasvattamiseen ilman yrittäjän henkilökohtaisten työtuntien lisäämistä. Työn tavoitteena ...
Liiketoiminnan kehittäminen : Crema Catering, Kahvila Paawo, Köökki
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy uuden yrityksen perustamiseen ja sen sekä kahden muun yrityksen kehittämiseen ja niiden brändien vahvistamiseen. Tämä työ punoo yhteen kolmen yrityksen strategisen tulevaisuuden suunnitelman. ...
Palveluliiketoiminnan kehittäminen toiminnallisissa oppimisympäristöissä : case WinNova hius- ja kauneudenhoitoala
(2021)
Ammatillisen koulutuksen uudistus on lisännyt työpaikalla tapahtuvaa oppimista. Opiskelijoille on kuitenkin haasteellista löytää riittävästi sopivia koulutussopimuspaikkoja. Uudet haasteet edellyttävät palveluliiketoiminnan ...
Kohti yhteistä ymmärrystä ja yhteisiä käytänteitä : asiakasymmärryksen kartoittaminen Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa
(2023)
Tämän työn tavoitteena oli selvittää asiakasymmärryksen kartoittamiseen liittyviä haasteita Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa, ja luoda ratkaisuehdotus kehittämisasiantuntijoiden tueksi näihin haasteisiin ...
Asiantuntijapalvelun tuotteistaminen : case: brändivalmennus- palvelun suunnittelu
(2021)
Opinnäytetyöni aiheena oli tuotteistaa ja muotoilla ideasta yritykselleni uusi palvelu, joka valmentaa ja antaa välineitä yksinyrittäjille brändin strategiseen kehittämiseen ja oman kilpailuedun löytämiseen. Opinnäytetyössä ...
Palvelumuotoilu sijoitusasuntojen hallinnointipalvelun jatkokehittämisessä
(2022)
Asuntosijoittaminen on kasvava trendi, joka lisää myös sijoitusasuntojen hallinnointiin liittyvien palvelujen kysyntää. Tässä opinnäytetyön kehittämistehtävässä selvitettiin minkälaisille alan palveluille on kysyntää ja ...
Asiakaslähtöisellä kehittämisellä kohti parempaa hakijapalvelua : TYA-oppilaitoksen hakijan asiakaskokemuksen parantaminen
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda TYA-oppilaitokselle uusi hakijapalvelu hyödyntämällä asiakaslähtöisen kehittämisen näkökulmaa. TYA on lyhenne sanoista Turun Yhdistyneet Ammattioppilaitokset. Työn ...
Kiinteistönhuollon palvelukonseptin rakentaminen Veljekset U&R Lehtinen Oy:lle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Veljekset U&R Lehtinen Oy:lle kiinteistönhuollon palvelukonsepti. Opinnäytetyöntekijä toimii yrittäjänä kyseisessä yrityksessä, ja samalla työn toimeksiantajana. Tavoitteena oli ...