Haku
Viitteet 1-4 / 4
Kannattavuuden ja työntekijätyytyväisyyden parantaminen kokeilukulttuurin avulla
(2021)
Opinnäytetyössäni käsiteltiin liiketoiminnan kehittämistä kokeilevan kehittämisen mallin mukaan ja kuvattiin toteutetun pilottiprojektin lopputuloksia. Jotta tulosten arviointi ei jäisi vain numeraaliselle ja prosessin ...
Asiakaspalvelun merkitys asiakaskokemuksen muodostumisessa vähittäiskaupassa
(2021)
Asiakaspalvelu on työntekijän ja asiakkaan välistä vuoropuhelua. Asiakaspalvelu on ongelmien ratkomista, palvelun tarjontaa ja myyntiä, jonka tarkoituksena on luoda unohtumattomia asiakaskokemuksia. Asiakkaalle jäävä ...
Asiakkaiden ja henkilöstön kokemukset Paimion kaupunginkirjaston omatoimikirjaston käyttöönotossa ja suunnittelussa
(2021)
Paimion kaupunginkirjastossa otettiin käyttöön omatoimikirjasto vuosien 2020-2021 aikana. Omatoimikirjaston toteutus suunniteltiin hankkeena. Omatoimikirjastohankeen aikana valmistelussa käytettiin apuna asiakasraadin ...
Uusasiakashankinta asunnon vuokravälityksessä
(2021)
Opinnäytetyö perustuu toimeksiantoon, jonka sain Turun Seudun Vuokravälitys Oy:ltä eli TSVV Oy:ltä. Uusasiakashankinta on liiketoiminnan jatkuvuuden kannalta yksi kriittisimmistä kulmakivistä.
Opinnäytetyön on tarkoitus ...