Haku
Viitteet 1-5 / 5
Väkevät verkossa : miten markkinoida tuotetta, jota ei saa markkinoida?
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan miten väkeviä alkoholijuomia valmistavat yritykset hyödyntävät verkkosivuja, Instagramia ja Facebookia markkinoinnissaan. Suomessa väkevän alkoholijuoman markkinointi on kiellettyä, mutta ...
Miten tehdä merkittävää sisältömarkkinointia?
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee sisältömarkkinointia, sen tuomia haasteita sosiaalisessa mediassa sekä sisältömarkkinointiin vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyössä pohditaan sitä, millaiset sisällöt kiinnostavat kuluttajia. Alustat ...
Hakukoneoptimoinnin hyödyntäminen verkkokaupan markkinoinnissa : case: Lovanna Lingerie
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä eri seikat vaikuttavat yrityksen näkyvyyteen hakukoneissa ja kuinka hakukoneoptimoinnilla voidaan kasvattaa yrityksen orgaanista näkyvyyttä. Opinnäytetyö toteutettiin ...
Sähköpostimarkkinoinnin kehittäminen : sähköpostimarkkinointisuunnitelman luonti vaatealan yritykselle
(2023)
Sähköpostimarkkinointi on edelleen yksi tehokkaimmista markkinointikanavista, eikä tämä tule muuttumaan vielä pitkään aikaan. Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli kansainvälisen brändin alla toimiva suomalainen vaatealan ...
Olutbrändin ulkoasun suunnittelu : case Kupittaa Campus Brewery
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Kupittaa Campus Breweryn ulkoasun suunnittelun prosessia vaiheittain alkuprosessista lopputuloksiin, sekä asiakkaan kommenteihin. Työssä perehdytään kilpailevien pienpanimoiden ilmeisiin ja ...