Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakaspalvelun merkitys asiakaskokemuksen muodostumisessa vähittäiskaupassa
(2021)
Asiakaspalvelu on työntekijän ja asiakkaan välistä vuoropuhelua. Asiakaspalvelu on ongelmien ratkomista, palvelun tarjontaa ja myyntiä, jonka tarkoituksena on luoda unohtumattomia asiakaskokemuksia. Asiakkaalle jäävä ...
Asiantuntijapalvelun tuotteistaminen : case: brändivalmennus- palvelun suunnittelu
(2021)
Opinnäytetyöni aiheena oli tuotteistaa ja muotoilla ideasta yritykselleni uusi palvelu, joka valmentaa ja antaa välineitä yksinyrittäjille brändin strategiseen kehittämiseen ja oman kilpailuedun löytämiseen. Opinnäytetyössä ...
Asiakkaiden ja henkilöstön kokemukset Paimion kaupunginkirjaston omatoimikirjaston käyttöönotossa ja suunnittelussa
(2021)
Paimion kaupunginkirjastossa otettiin käyttöön omatoimikirjasto vuosien 2020-2021 aikana. Omatoimikirjaston toteutus suunniteltiin hankkeena. Omatoimikirjastohankeen aikana valmistelussa käytettiin apuna asiakasraadin ...
Kiinteistönhuollon palvelukonseptin rakentaminen Veljekset U&R Lehtinen Oy:lle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Veljekset U&R Lehtinen Oy:lle kiinteistönhuollon palvelukonsepti. Opinnäytetyöntekijä toimii yrittäjänä kyseisessä yrityksessä, ja samalla työn toimeksiantajana. Tavoitteena oli ...
Suuhygienisti- ja hammasteknikko-opiskelijoiden moniammatillisen yhteistyön kehittäminen Sun hyvä elämä –klinikan palveluiksi
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja kuvata palveluita, joita hammasteknikko- ja suuhygienistiopiskelijat voisivat yhdessä tarjota osana Turun ammattikorkeakoulun Sun hyvä elämä –klinikan palveluita ja näin lisätä ...
Saavutettavuuden huomioiva verkkopalvelutuotanto, -ylläpito ja -hallinta : tuotanto-ohje
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Pohjois-Savon pelastuslaitos. Työssä käsitellään verkkopalvelun alustana toimivan julkaisujärjestelmän käytössä, ylläpidossa ja hallinnassa huomioitavaa saavutettavuutta ja siihen ...