Haku
Viitteet 1-5 / 5
Henkilöbrändin kehittäminen tulokselliseksi vaikuttajaksi Instagramissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten henkilöbrändiä voidaan kehittää tulokselliseksi vaikuttajaksi. Viimeisen vuoden aikana vaikuttajien käyttö markkinoinnissa on ollut suuressa kasvussa. Opinnäytetyössä ...
Asiakkaan ostopäätökseen vaikuttavat tekijät : case Sotka, Turku
(2020)
Asiakkaiden ostopäätösprosessi koostuu viidestä vaiheesta: tarpeen tunnistaminen, tiedon hankinta, vaihtoehtojen vertailu, ostopäätös ja oston jälkeinen käyttäytyminen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä ...
Lukijatutkimus Varsinais-Suomen Yrittäjä -lehdelle
(2021)
Opinnäytetyössä tutkitaan toimeksiannosta Varsinais-Suomen Yrittäjä -lehden lukijoita ja heidän mielipiteitään Jappis Oy:n kustantamasta järjestölehdestä. Tavoitteena on muodostaa näkemys lukijakunnasta, lukijoiden ...
Ammattirakentajien suunnittelupalveluiden hankintapäätökset
(2021)
Tässä opinnäytetyössä on tutkittu erilaisten asiakasryhmien ostopäätöskriteereitä suunnittelu- ja konsulttipalveluiden hankinnassa. Suunnittelupalveluilla tarkoitetaan tässä yhteydessä rakentamisen perinteisiä suunnittel ...
Autoliikkeen Instagram-markkinoinnin kehittäminen : Turun Autoliike AE
(2022)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on vuonna 2020 perustettu turkulainen yritys Turun Autoliike AE. Yritys tarjoaa asiakkaille erilaisia vaihtoautoja niin kotimaasta kuin myös tuotuna ulkomailta.
Tämän opinnäytetyön ...