Haku
Viitteet 1-6 / 6
Lisämyynnin tutkiminen jälkimarkkinoinnin asiakaspalvelussa
(2019)
Työn toimeksiantajana toimi Varsinais-Suomen Auto-Center Oy. Työn tavoitteena oli tutkia jälkimarkkinoinnin asiakaspalvelussa työskentelevien työntekijöiden lähtökohtia sekä tuntemuksia työssä mahdollisesti suoritettavaa ...
Työohjeet DHL Freight (Finland) Oy:n asiakkuuksille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää sekä toteuttaa DHL Freight (Finland) Oy:lle olemassa olevista työohjeista uudistettu versio, jonka avulla pystytään tulevaisuudessakin palvelemaan nimettyjä asiakkuuksia parhaalla ...
Huollon prosessin tehostaminen : Rinta-Joupin Autoliike Oy:n Turun toimipiste
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää huollon prosessia Rinta-Joupin Autoliike Oy:ssä tehokkaammaksi selvittämällä kehityskohteita ja -ehdotuksia. Työssä esitetään huollon prosessin vaiheet ja teoriaosuudessa ...
Autohuollon asiakasohjauksen kehittäminen ja asiakaspalvelun parantaminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön lähtötilanteessa kuvataan Keskusautohalli Oy:n Turun
toimipisteen teknisen palvelun toimintaa ennen ja jälkeen Volvon konseptiuudistuksen. Lähtötilanteessa syvennytään ennen kaikkea itse ongelmaan, ...
Asiakastyytyväisyystutkimus kuljetusliikkeille : Stevena Oy
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin työnantajani Stevena Oy:n toimeksiantona. Stevena on satamaoperaattori, joka palvelee neljässä eri satamassa Hangossa, Naantalissa, Turussa sekä Uudessakaupungissa. Stevena kuuluu KWH Logistics ...
Turun K-Auton huoltoprosessin kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkia Turun K-Auton yleiskorjaamon eli
Volkswagen ja SEAT/Cupra huollon prosessia sekä kartoittaa kehittämiskohteita niin asiakaspalveluun kuin itse huoltotöiden suorittamiseen. Tässä ...