Haku
Viitteet 1-5 / 5
Takaisinkutsut ja niiden vaikutukset asiakastyytyväisyyteen : Autokeskus Oy Raision BMW-huolto
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia BMW:n takaisinkutsukampanjoiden vaikutusta asiakastyytyväisyyteen. Työssä selvitetään, mitä takaisinkutsut tarkoittavat ja mikä on asiakkaiden käsitys takaisinkutsuista. Asiakkaiden ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Pörhön Autoliike Oy, Kokkola
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Pörhön Autoliike Oy, Kokkolan toimipisteen huollon asiakastyytyväisyystutkimus. Opinnäytetyössä käsitellään huollon prosessia, asiakastyytyväisyyttä ja asiakastyytyväisyyden tutkintamenetelmiä. ...
Huollon työnsuunnittelun tehostaminen K-Caara Espoon korjaamossa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa huollon työnsuunnittelua vähentämällä huoltoja, joissa asiakas jää paikan päälle odottamaan työn valmistumista. Kyseiset asiakkaat pyrittiin myös saamaan korjaamolle mahdollisimman ...
Huollon prosessin tehostaminen : Rinta-Joupin Autoliike Oy:n Turun toimipiste
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää huollon prosessia Rinta-Joupin Autoliike Oy:ssä tehokkaammaksi selvittämällä kehityskohteita ja -ehdotuksia. Työssä esitetään huollon prosessin vaiheet ja teoriaosuudessa ...
Asiakastyytyväisyystutkimus kuljetusliikkeille : Stevena Oy
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin työnantajani Stevena Oy:n toimeksiantona. Stevena on satamaoperaattori, joka palvelee neljässä eri satamassa Hangossa, Naantalissa, Turussa sekä Uudessakaupungissa. Stevena kuuluu KWH Logistics ...