Haku
Viitteet 1-10 / 21
Asiakasfoorumi Syvälahden perhekeskuksessa
(2020)
Kehittämisprojekti oli osa Turun kaupungin perhekeskustoiminnan kehittämistä. Tilaajana toimi Turun kaupungin ehkäisevä terveydenhuolto. Kehittämisprojekti toteutettiin Syvälahden perhekeskuksessa, joka on Turun ensimmäinen ...
Digitaalisen korvauspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli digitaalisen korvauspalvelun sekä asiakaskokemuksen kehittäminen. Tavoitteena oli kartoittaa palvelun ja asiakaskokemuksen nykytila sekä mahdolliset ongelmakohdat ja miettiä kehitysehdotuksia sekä ...
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Arvo kilpailutekijänä : uuden palvelukokonaisuuden kehitys videotuotantoyhtiössä
(2020)
Tämä YAMK-opinnäytetyö käsittelee uuden palvelukokonaisuuden kehittämistä videotuotantoyhtiössä. Työskentelin toimeksiantajani Brave Teddyn palvelukehityshankkeessa projektipäällikkönä keväällä ja kesällä 2020, jonka jälkeen ...
Asiakaskokemuksen ymmärtäminen : edellytys toiminnan kehittämiselle
(2021)
Rakennusala on muuttumassa suuremmassa määrin palveluliiketoiminnaksi ja asiakaskokemuksen merkitys kasvaa koko ajan. Uuden asunnon osto on mahdollisesti yksi ihmiselämän suurimmista taloudellisista hankinnoista ja ...
Palveluohjauksen malli A-klinikka Oy:n Vieroitushoitoyksiköissä
(2021)
Tämän työn tarkoituksena oli kehittää uusi palveluohjauksen prosessikuvaus osaksi A-klinikka Oy:n Vieroitushoitoyksiköiden päivittäistä työtä. Kehittämisprojektin osana suoritettiin kyselytutkimus 12 palveluohjausta työssään ...
Kuluttajan asiakaspolku verkkokaupassa : asiakaspolun tehostaminen ostopäätöksen helpottamiseksi
(2019)
Ihmisen aivot ja käyttäytymismallit ovat edelleen hyvin samankaltaiset, kuin esi-isillämme luolamiesaikaan. Tämä perimä vaikuttaa edelleen vahvasti siinä, miten ihminen tekee päätökset ja perustelee ne itselleen. Verkkokaupassa ...
Auton luovutusprosessin kehittäminen AutoCarrera Autotalot Oy:lle
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee AutoCarrera Autotalot Oy:n, eli Porsche Finlandin, autojen luovutusta asiakkaalle ja auton luovutusprosessin kehittämistä. Painopisteenä oli selvittää tarve kaksiosaiselle luovutukselle. Autojen ...
Fysioterapiaa äideille : synnytyksen jälkeisten fysioterapiapalveluiden muotoilu
(2022)
Suomessa raskaus ja synnytys koskee vuosittain noin 45-50 000 tuhatta naista. Raskauden jälkeen äidit kuvaavat epävarmuutta muuttunutta kehoa kohtaan. Huolenaiheet kohdistuvat mm. lantionpohjalihasten ja keskivartalon ...
Yksilökeskeisen työotteen määrittäminen ja kehittäminen päiväaikaisessa toiminnassa : menetelmät suunnittelun tukena osallisuutta edistävässä toiminnassa
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin työelämälähtöisenä kehittämistyönä. Työn lähtökohtana oli yksilökeskeisen työotteen määrittäminen ja kehittäminen päiväaikaisessa toiminnassa ja uuden työtavan mallintaminen. Työssä tutkittiin, ...