Haku
Viitteet 1-5 / 5
Designing a New Generation Online Community for Telia Finland
(2019)
The goal of this thesis was to create a new and more customer-driven role for the telecommunications operator Telia’s online community. The new role needed to fit the company’s strategy of becoming a new generation telco ...
Psyykkinen turvallisuus leikki-ikäisten lasten magneettikuvantamiskäynneillä : koulutusmateriaali kohtaajille
(2021)
Magneettikuvaus (MRI) on turvallisuutensa ja toistettavuutensa vuoksi yleistynyt myös pienten lasten kuvantamistutkimuksena niin kliinisessä diagnostiikassa kuin kehitystä kartoittavassa tutkimustyössä. Kuvauksen aikana ...
Palvelualueen toimivuus käyttäjän kannalta Keravan kaupunginkirjastossa
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Keravan kaupunginkirjaston palvelualueen toimivuutta käyttäjän näkökulmasta tarkasteltuna. Tutkittava alue rajattiin useammasta asiakaspalvelupisteestä koostuvaan palvelukeskukseen ja ...
Kohti yhteistä ymmärrystä ja yhteisiä käytänteitä : asiakasymmärryksen kartoittaminen Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa
(2023)
Tämän työn tavoitteena oli selvittää asiakasymmärryksen kartoittamiseen liittyviä haasteita Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa, ja luoda ratkaisuehdotus kehittämisasiantuntijoiden tueksi näihin haasteisiin ...
Asiakasymmärryksen merkitys digitaalisten palveluiden kehitystyössä
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää asiakasymmärryksen merkitys digitaalisia palveluita rakennettaessa. Opinnäytetyössä tarkastellaan, miten Luonnonvarakeskuksen (Luke) verkkopalveluita voidaan kehittää asiakaslähtöisemmiksi. ...