Haku
Viitteet 1-9 / 9
Paras plastiikkakirurgi sosiaalisen median keskustelun perusteella
(2019)
Tämä opinnäytetyö keskittyy tutkimaan lääkärin valintaa sosiaalisen median keskustelun pohjalta. Työssä selvitetään, millaisia arvotekijöitä keskustelussa nostetaan esille ja millaisia diskursseja keskustelussa on nähtävissä. ...
Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock
(2019)
Opinnäytetyössä, Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock, tutkitaan Ruisrockin markkinointia sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia tapahtuman markkinointia sosiaalisessa mediassa, ...
Markkinoinnin kehittäminen päivittäistavarakaupassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena on tutkia ja kehittää päivittäistavarakaupan markkinointia. Tarkoituksena on selvittää onko päivittäistavarakaupan kannattavampaa siirtyä sosiaalisen mediaan markkinoinnissaan. Työn avulla ...
Koronaviruspandemia ja digiloikka : virtuaaliset tapahtumat asiakkaan näkökulmasta
(2020)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tärkeimpiä tavoitteita oli pohtia sitä, millaiset elementit muodostavat onnistuneen tapahtuman virtuaalisessa ympäristössä, sekä hyödyntää mahdollisia oivalluksia tulevaisuuden työkentillä. ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
Sosiaalisen median monikanavaisuus B2B- tapahtumien markkinoinnissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on koota esimerkkejä sosiaalisen median markkinoinnin konkreettisista parannuksista B2B- tapahtumien markkinoinnissa. Opinnäytetyössä tarkastellaan sosiaalisen median monikanavaisuutta, sekä ...
Onnistunut asiantuntijarekrytointi it-alalla
(2021)
Opinnäytteen tavoitteena oli kuvata it-alan rekrytointitilannetta ja laatia it-alan yrityksille ratkaisuehdotus onnistuneeseen asiantuntijarekrytointiin. Ratkaisuehdotus tuotiin esille opinnäytetyössä tehdyistä havainnoista ...
Orgaanisen näkyvyyden hyödyntäminen sosiaalisessa mediassa : Ella Kodit Oy & Rakennustoimisto Lundén Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, onko potentiaalisia asiakkaita mahdollista tavoittaa sosiaalisessa mediassa pelkällä orgaanisella näkyvyydellä, sekä onko orgaanisella näkyvyydellä mahdollista kasvattaa ...
Tiktokin hyödyntäminen yrityksien kuluttajamarkkinoinnissa
(2022)
Sosiaalisella medialla on tällä hetkellä paljon käyttäjiä, mikä on johtanut muutoksiin yritysten, kuluttajien ja seuraajien käyttäytymisessä ja keskinäisissä suhteissa. Tiktok, lyhytmuotoisten videoiden jakamisalusta, on ...