Haku
Viitteet 1-3 / 3
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Henkilöbrändäys ja sosiaalinen media urheilijan työkaluna
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia henkilöbrändäystä, ja konkretisoida tätä prosessia urheilijan tarpeita ja tavoitteita korostaen, havainnollistaa henkilöbrändäyksen eri osa-alueita ja haasteita, sekä analysoida urheilijoiden ...