Haku
Viitteet 1-10 / 10
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock
(2019)
Opinnäytetyössä, Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock, tutkitaan Ruisrockin markkinointia sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia tapahtuman markkinointia sosiaalisessa mediassa, ...
Markkinoinnin kehittäminen päivittäistavarakaupassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena on tutkia ja kehittää päivittäistavarakaupan markkinointia. Tarkoituksena on selvittää onko päivittäistavarakaupan kannattavampaa siirtyä sosiaalisen mediaan markkinoinnissaan. Työn avulla ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
Sosiaalisen median monikanavaisuus B2B- tapahtumien markkinoinnissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on koota esimerkkejä sosiaalisen median markkinoinnin konkreettisista parannuksista B2B- tapahtumien markkinoinnissa. Opinnäytetyössä tarkastellaan sosiaalisen median monikanavaisuutta, sekä ...
Orgaanisen näkyvyyden hyödyntäminen sosiaalisessa mediassa : Ella Kodit Oy & Rakennustoimisto Lundén Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, onko potentiaalisia asiakkaita mahdollista tavoittaa sosiaalisessa mediassa pelkällä orgaanisella näkyvyydellä, sekä onko orgaanisella näkyvyydellä mahdollista kasvattaa ...
Henkilöbrändäys ja sosiaalinen media urheilijan työkaluna
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia henkilöbrändäystä, ja konkretisoida tätä prosessia urheilijan tarpeita ja tavoitteita korostaen, havainnollistaa henkilöbrändäyksen eri osa-alueita ja haasteita, sekä analysoida urheilijoiden ...
YouTube-mainonnan luovat mahdollisuudet : digitaalisen markkinoinnin sininen meri
(2022)
Kehittämistehtävässäni syvennyin YouTube-mainontaan strategisen markkinoinnin ja kustannustehokkaan mainonnan työkaluna. Tavoitteena oli nostaa esiin YouTube-mainonnan mahdollisuuksia ja testata rajallisen budjetin ...
Tiktokin hyödyntäminen yrityksien kuluttajamarkkinoinnissa
(2022)
Sosiaalisella medialla on tällä hetkellä paljon käyttäjiä, mikä on johtanut muutoksiin yritysten, kuluttajien ja seuraajien käyttäytymisessä ja keskinäisissä suhteissa. Tiktok, lyhytmuotoisten videoiden jakamisalusta, on ...