Haku
Viitteet 1-4 / 4
Paras plastiikkakirurgi sosiaalisen median keskustelun perusteella
(2019)
Tämä opinnäytetyö keskittyy tutkimaan lääkärin valintaa sosiaalisen median keskustelun pohjalta. Työssä selvitetään, millaisia arvotekijöitä keskustelussa nostetaan esille ja millaisia diskursseja keskustelussa on nähtävissä. ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock
(2019)
Opinnäytetyössä, Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock, tutkitaan Ruisrockin markkinointia sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia tapahtuman markkinointia sosiaalisessa mediassa, ...
Markkinoinnin kehittäminen päivittäistavarakaupassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena on tutkia ja kehittää päivittäistavarakaupan markkinointia. Tarkoituksena on selvittää onko päivittäistavarakaupan kannattavampaa siirtyä sosiaalisen mediaan markkinoinnissaan. Työn avulla ...