Haku
Viitteet 1-8 / 8
Vastuullisuus ja palvelun laatu Suomen Henkilöstötalon yritysasiakastoiminnassa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Suomen Henkilöstötalon yritysasiakkaiden mielikuva vastuullisuudesta ja palvelun laadusta yrityksen toiminnassa. Lisäksi tarkasteltiin, mitä lisäarvoa voidaan saada vastuullisuudella, ...
Eläinten oikeudet teoksissani
(2019)
Tämä kirjallinen opinnäytetyö tutkii eläinten kohtelua nyky-yhteiskunnassa ja miten olen aihetta taiteessani tähän mennessä käsitellyt. Se on kuvausta työskentelyäni kehystävistä arvoista sekä taiteellisesta työskentelys ...
Kuinka hypätä tyhjän päälle? : turvallisen ja toimivan improvisaatioteatterin opetuksen periaatteet
(2019)
Tavoitteena opinnäytetyössäni on selvittää turvallisen ja toimivan improvisaatioteatterin opetuksen periaatteita. Tämä toteutetaan tutkimalla ja jäsentämällä improvisaatioteatterin arvopohjaa, sekä vertaamalla tästä saatua ...
Kenen joukoissa seisot? : kyselytutkimus journalismin opiskelijoiden arvoista
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin journalismin opiskelijoiden arvomaailmaa. Tutkimusmenetelmänä käytettiin määrällistä kyselytutkimusta, joka toteutettiin strukturoituna lomakekyselynä. Kysely laadittiin Webropol-kyselytyökalun ...
Lapsen saannin vaikutus talouteen : rahankäytön ja ostokäyttäytymisen näkökulmasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten lapsen saanti mahdollisesti vaikuttaa talouteen, rahankäytön ja ostokäyttäytymisen näkökulmasta. Tutkimuksen osana tarkasteltiin henkilökohtaisten arvojen ja niiden mahdollista ...
Good care : perspectives to good care by Mr. Lauri Kangas award winners
(2020)
The aim of this thesis was to find answers about good care based on interviewees answers and literature. Every patient has the right for good care. In health care area, good care is generally approved goal. Research method ...
Kuluttajien arvomaailma matkailutuotteita ostettaessa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa kuluttajien arvomaailmaa ja selvittää sen merkitystä matkailutuotteiden ostopäätöstä tehtäessä. Lisäksi työssä tarkasteltiin kuluttajien tietämystä kestävästä matkailusta sekä sitä, ...
Brändi-identiteetin nykytila osana brändistrategian päivitystä
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yritys X:n brändi-identiteetin nykytila sekä tavoitteena oli hyödyntää työn tuloksia brändistrategian päivittämisen ja brändimielikuvan vahvistamisen tukena. Työ tehtiin ...