Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Myynnin ja sitoutuneisuuden edistäminen mobiiliapplikaatiolla
(2019)
Opinnäytetyöni tarkoituksena oli selvittää mitkä myynnilliset ja sitouttavat ominaisuudet pesäpallon kannattajat kokevat merkitykselliseksi Wallasvaara Engage Oy:n Pesis-applikaatiossa. Tutkimus tehtiin, sillä haluttiin ...
Nuoren aikuisen arvon muodostuminen pankkipalveluissa : pankki X
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mistä tekijöistä nuoren aikuisen arvo muodostuu pankkipalveluissa sekä mitkä ovat heidän suosituimmat mediakanavat. Opinnäytetyö koostuu teoria- sekä tutkimusosuudesta, jossa käytetty ...