Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Creating customer feedback process and improving services for Luomuspaja with the help of service design
(2019)
The objectives of this study were to investigate how to improve existing services of a small handicraft company, Luomuspaja, and to create and implement a functioning customer feedback process for them which provides ...
Perspectives and anticipated competences of future proof leadership : leadership after COVID-19 pandemic
(2021)
Maailma muuttuu nopeasti yhä monimutkaisemmaksi ja samalla myös työskentelytavat muuttuvat. Digitalisaatio ja elämäntapojen muutos muokkaavat työn muotoja ja kulttuuria, mikä edellyttää uusia työskentelyn tapoja ja uudenlaista ...