Haku
Viitteet 1-10 / 10
Verkkoneuvottelun käyttöönotto Liedon Säästöpankissa
(2020)
Liedon Säästöpankissa verkkoneuvottelu otettiin käyttöön keväällä 2019, mutta sitä on hyödynnetty neuvotteluissa suhteellisen vähän. Liedon Säästöpankin tavoitteena on nostaa verkkoneuvottelujen määrää ja aktivoida ...
Outboundista inboundiin - asiakaslähtöinen viestintä yrityksen etäkanavissa
(2020)
Teknologian kehittyessä viestinnän tavat ovat muuttuneet. Asiakkaille palveluiden saatavuus ja palvelutapahtuman asiakaskokemus ovat nousseet entistäkin tärkeämpään asemaan. Yritykset ovat muuttaneet toimintatapojaan ...
LähiTapiola Etelän henkilöasiakkaiden käyttökokemukset Elämänturvasovelluksesta
(2021)
Kilpailu vakuutusalalla on kovaa ja hintakilpailun lisäksi palveluntarjoajat kilpailevat tuottamallaan asiakaskokemuksella. Digitalisaation seurauksena asiakaskokemuksen tuottaminen on laajentunut sähköiseen asiointiin ja ...
Myynnin ja sitoutuneisuuden edistäminen mobiiliapplikaatiolla
(2019)
Opinnäytetyöni tarkoituksena oli selvittää mitkä myynnilliset ja sitouttavat ominaisuudet pesäpallon kannattajat kokevat merkitykselliseksi Wallasvaara Engage Oy:n Pesis-applikaatiossa. Tutkimus tehtiin, sillä haluttiin ...
Asiakkaiden käyttäjäkokemuksia Elämänturva - mobiilisovelluksesta
(2020)
Digitalisaation myötä erilaiset mobiilisovellukset ovat lisääntyneet huomattavasti ja yritykset siirtävät palveluitaan digitaalisiin asiointikanaviin. Kilpailu vakuutusalalla on kova, joten kilpailussa mukana pysyäkseen, ...
Palvelukanavat osana monikanavaista asiakaskokemusta
(2021)
Onnistuneiden asiakaskokemusten luomiseksi yrityksen tulee olla läsnä niissä kanavissa, joissa asiakkaatkin ovat. Koska kuluttajia on erilaisia, on yrityksen tärkeää olla paikalla niin analogista kuin digitaalistakin ...
Kauhukuunnelman kauneus : tulevaisuuden matkailijan ja yrittäjän arvonäkemysten kohtaaminen
(2023)
Digitaalisuus on muuttanut niin liiketoimintamalleja, arvoja kuin käyttäytymistäkin. Elämysliiketoiminnassa onnistumista määrittää yritysten kyky toteuttaa unohtumattomia asiakaskokemuksia, jotka laajentavat huomion tuote- ...
Hyvinvointimatkailun digitaalinen tulevaisuus
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, millaisena tulevaisuuden digitaalinen hyvinvointimatkailu nähdään asiakasnäkökulmasta ja mitä asioita palveluntuottajan tulee huomioida digitaalisessa asiakaskokemuksessa. Opinnäytetyössä ...
Videotyökalun käyttäjäkokemus osana korvauspalveluprosessia
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään videotyökalun käyttäjäkokemus osana vakuutusyhtiön korvauskäsittelyprosessia sekä arvioidaan sen vaikuttavuutta asiakaskokemukseen digitaalisessa palveluympäristössä. Työ tehdään toimeksiantona ...
Digitaalinen asiakaskokemus lisätyn todellisuuden avulla : case Ruissalon Helmet
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, miten lisätyn todellisuuden teknologiaa voidaan hyödyntää digitaalisissa asiakaskokemuksissa, elämysten rikastamisessa matkailu- ja kulttuurialoilla sekä lisäarvon tuomisessa ...