Haku
Viitteet 1-7 / 7
Designing for decisions : helping organizations make customer experience related investment decisions
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella viitekehys asiakaskokemukseen liittyvien investointivaihtoehtojen vertailun ja perustellun päätöksenteon tueksi. Kypsissä kansantalouksissa palvelutuotanto tarjoaa laajemmat ...
Asiakaskokemus yritys X strategisena kehityskohteena : case Yritys X
(2020)
Asiakaskokemus on olennainen kilpailutekijä. Ylivertaisen asiakaskokemuksen luominen vaatii määrätietoista työtä, rohkeutta ja asiakkaan aitoa kuuntelua.
Tämän opinnäytetyön teoriaosan tavoitteena oli selvittää mitä on ...
Uusien työntekijöiden asiakaslähtöisyyden kehittäminen : case: Yritys X
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli arvioida asiakaslähtöisyyden ja sen kehittämisen nykytilaa yrityksessä X ja selvittää, miten uusien työntekijöiden asiakaslähtöisyyttä voidaan kehittää yrityksen päälliköiden näkökulmasta. ...
Perspectives and anticipated competences of future proof leadership : leadership after COVID-19 pandemic
(2021)
Maailma muuttuu nopeasti yhä monimutkaisemmaksi ja samalla myös työskentelytavat muuttuvat. Digitalisaatio ja elämäntapojen muutos muokkaavat työn muotoja ja kulttuuria, mikä edellyttää uusia työskentelyn tapoja ja uudenlaista ...
Kohti yhteistä ymmärrystä ja yhteisiä käytänteitä : asiakasymmärryksen kartoittaminen Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa
(2023)
Tämän työn tavoitteena oli selvittää asiakasymmärryksen kartoittamiseen liittyviä haasteita Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa, ja luoda ratkaisuehdotus kehittämisasiantuntijoiden tueksi näihin haasteisiin ...
Yrityksen X contact center -liiketoiminnan kilpailustrategian kirkastaminen : miten olla halutuin asiakaspalvelun tuottaja?
(2022)
Tutkimuksen tavoitteena on YRITYS X:n kilpailustrategian kirkastaminen kohti sen strategista tavoitetta olla ”Halutuin asiakaspalvelun kumppani”. Jotta tarvittavat kehityskohteet oli mahdollista määrittää, oli selvitettävä: ...
Asiakaskokemus yritys X kehityskohteena
(2023)
Tämän työn tavoitteena on löytää toimeksiantaja yrityksen kehityskohteet asiakaskokemuksen parantamiseksi sekä selvittää yrityksen asiakastyytyväisyyden nykytilannetta. Nykytilan selvittäminen toteutettiin sähköisellä ...