Haku
Viitteet 1-10 / 18
Arvopohjainen hinnoittelu luovan alan yrityksen myyntiprosessissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten arvopohjaisella hinnoittelulla kehitetään luovan alan yrityksen myyntiprosessia. Työn tärkein tavoite oli tutkia mitä arvopohjainen hinnoittelu edellyttää, sekä miten ...
Asiakaskokemuksesta kilpailuetu
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tarjota toimeksiantajalle, Seinäjoen Keittiötukulle tietoa, jonka pohjalta yritys voi alkaa kehittämään asiakaskokemukseen keskittynyttä kilpailu-strategiaa, jolla kasvattaa kilpailukykyä. ...
Tää on ollu ehkä mun elämäni pelastus : asiakkaiden kokemuksia sosiaalisen kuntoutuksen ryhmistä Raision kaupungissa
(2019)
Sosiaalinen kuntoutus lisättiin sosiaalihuoltolakiin vuonna 2014 ja se on määritelty laissa varsin laajasti. Sosiaalihuoltolaki määrittelee sosiaalisen kuntoutuksen sosiaalisen toimintakyvyn vahvistamiseksi, syrjäytymisen ...
Risteilykokemuksen muotoilua : mitä sitten, kun Ville Viking ei enää kiinnosta?
(2019)
Työn tavoitteena oli selvittää palvelumuotoilun menetelmin risteilyviihtyvyyteen vaikuttavia tekijöitä M/S Viking Grace -risteilyaluksella. Kohderyhminä olivat noin 10–13-vuotiaat varhaisnuoret sekä lasten kanssaan risteilevät ...
Vakuutusyhtiö X:n korvauskeskuksen palveluaikojen laajenemisen vaikutus asiakastyytyväisyyteen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan yksityisasiakkaiden tyytyväisyyttä viikonloppuna puhelimitse saamansa korvauspalvelun laatuun ja selvittää, kokevatko asiakkaat henkilökohtaisen vahinkoasioinnin ...
Tapahtuman asiakaspolun suunnittelu : case SHIFT 2019
(2019)
Työn tavoitteena oli koota kattava tietopaketti tapahtuman asiakaspolkua suunnittelevalle ja esimerkkinä käytettiin SHIFT 2019 tapahtumaa. SHIFT on vuodesta 2016 lähtien toiminut turkulainen yritysfestivaali, jossa tuodaan ...
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Korvauskäsittelyn asiakaskokemuksen kehittäminen Vakuutusyhtiö X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita asiakkaat arvostavat eniten hakiessaan korvausta vakuutuksestaan ja tämän perusteella tehdä johtopäätös siitä, tukeeko Vakuutusyhtiö X:n yritysasiakkaiden ...
Omnichannel yrityksessä X
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee monikanavaista myyntiä – tarkemmin omnichannel- palvelukokonaisuutta yrityksessä X. Omnichannel nähdään kaikkikanavaisuutena, jossa eri kanavat kuten online ja kivijalkamyymälä sulautuu ...
Reumatologian vastuualueen asiakaskokemuksen kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Reumatologian ja kliinisen immunologian keskuksen asiakaskokemusta palvelumuotoilumenetelmin.
Opinnäytetyössä visualisoitiin nivelreumapotilaan palvelupolku ja selvitettiin, miten ...