Haku
Viitteet 1-10 / 88
LinkedIn-mainonnan hyödyntäminen B2B-myynnissä : case: Mahon Digital Marketing Oy
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, voisiko Mahon Digital hyödyntää LinkedIn-mainontaa myynnissä. Mahon Digital on digitaalisen markkinoinnin toimisto, joka keskittyy toiminnassaan hakukoneoptimointiin, Google- ja ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Google-hakukonemainonnan opas uudelle työntekijälle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Googlen hakukonemainonnan perusteita käsittelevä koulutusopas toimeksiantajayrityksen käyttöön. Koulutusoppaan tukemana uuden työntekijän on tarkoitus tuottaa ensimmäinen oma ...
Verkkokaupan blogin sisältöjen hyödyntäminen markkinoinnin automaatiossa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan erään verkkokaupan sisältömarkkinoinnin uudelleenhyödyntämistä markkinoinnin automaation avulla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda verkkokaupalle uusi myyntikanava, joka hyödyntää jo ...
Uuden mediakonseptin kehittäminen : projektin alkuvaiheet ja kaupallisesti tuotettuun sisältöön liittyvät eettiset kysymykset
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee uuden mediakonseptin kehittämisen alkuvaiheita. Mediakonseptin on tarkoitus perustua pääasiassa kaupallisessa yhteistyössä tuotettuun sisältöön.
Opinnäytetyössä tuodaan ilmi, miksi media ...
Verkkokaupan myynnin kasvattaminen markkinoinnin automaation keinoin : case Elixi Oil Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, miten markkinoinnin automaation käyttöönotto vaikuttaa Elixi Oilin verkkokaupan myyntiin. Koska automaatiot toteutetaan sähköpostilla, tavoitteena on myös uusien uutiskirjeen ...
Henkilöbrändin kehittäminen tulokselliseksi vaikuttajaksi Instagramissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten henkilöbrändiä voidaan kehittää tulokselliseksi vaikuttajaksi. Viimeisen vuoden aikana vaikuttajien käyttö markkinoinnissa on ollut suuressa kasvussa. Opinnäytetyössä ...
Kuntokeskuksen markkinointisuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma kuntokeskus Mentor Turulle. Yrityksellä ei ole ollut aiempaa markkinointisuunnitelmaa ja kilpailun kiristyessä sen tarve oli kasvanut suureksi. Markkinointisuunnitelma ...
Markkinointisuunnitelma 360°-kuvauspalveluille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda markkinointisuunnitelma Yritys X:n tarjoamille 360°-kuvauspalveluille. Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää kohdeyrityksen markkinointia antamalla tietoa siitä, miten, kenelle ...
Brändimarkkinoinnin ilmiöiden ja kanavien hyödyntäminen suomalaisissa urheiluorganisaatioissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia suurten suomalaisten urheiluorganisaatioiden keinoja toteuttaa brändimarkkinointia. Tehtyjen haastattelujen sekä tietoperustan pohjalta luotiin tiivis opas pienille urheiluorgan ...