Haku
Viitteet 1-10 / 70
Kaiken takana on insight : avain parempaan markkinointiviestintään
(2019)
Opinnäytetyössäni pyrin tutkimaan mainonnan suuunnittelun kulmakiven, eli insightin merkitystä markkinointiviestinnässä. Markkinointiviestintää tehdessä on hyvin tärkeää tietää ihmiset, eli kohderyhmät, ...
Tavoitteiden kautta tuloksellista Google-mainontaa
(2020)
Opinnäytetyössä käsitellään Google-mainontaa mainostoimiston projektipäällikön näkökulmasta. Tavoitteena oli kehittää projektipäällikön prosessia mainontaa suunnitellessa ja laatia kysymyspatteristoa, jota käydä läpi ...
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Facebook-mainonnan optimointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan optimointi ja tavoitteena on selvittää miten Motonetin tulisi tehdä Facebook-mainontaa, jotta sille asetetut tavoitteet saadaan täytettyä. Tärkeimmäksi tavoitteeksi asetettiin ...
Laadukkaan ja kustannustehokkaan mainoselokuvatuotannon haasteet tuotantoyhtiön näkökulmasta tarjousvaiheessa
(2019)
Opinnäytetyöni aiheena on laadukkaan ja kustannustehokkaan mainoselokuvatuotannon haasteet tuotantoyhtiön näkökulmasta tarjousvaiheessa. Tarkastelen aihetta oman työkokemukseni kautta tuottajana ja tuotantokoordinaattorina ...
Miten tehdä merkittävää sisältömarkkinointia?
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee sisältömarkkinointia, sen tuomia haasteita sosiaalisessa mediassa sekä sisältömarkkinointiin vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyössä pohditaan sitä, millaiset sisällöt kiinnostavat kuluttajia. Alustat ...
Mistä on kaupunkien brändikäsikirjat tehty? : suomalaisten kaupunkien brändikäsikirjat 2020-luvun taitteessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää näkökulmia kaupunkien brändikäsikirjojen kehittämiseen. Opinnäytetyössä pyritään selvittämään kaupunkien brändikäsikirjojen toistuvat teemat ja erottautumiskeinot.
Tutkimuskohteena ...
Avaruuslentoja bussimatkan hinnalla : mainostoimistojen ja tuotantoyhtiöiden väliset haasteet liikkuvan kuvan tuotannon prosessissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön teoriaosuus kertoo digimarkkinoinnin osuudesta 2020-luvun mainonnassa. Liikkuva kuva on vallannut tilaa mainonnassa jo vuosia, eikä sen kasvu näytä hidastumisen merkkejä. Käyn läpi tärkeimpiä liikkuvan ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
The Sole Concepts : sneaker-printtimainosten vertailu konseptisuunnittelun näkökulmasta
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan sneaker-mainoksia konseptisuunnittelun näkökulmasta. Tutkimuksessa vertaillaan viittä erilaista printtimainoskonseptia benchmarking-menetelmää hyödyntäen. Opinnäytetyön tavoitteena on ...