Haku
Viitteet 1-10 / 36
Facebook-mainonnan optimointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan optimointi ja tavoitteena on selvittää miten Motonetin tulisi tehdä Facebook-mainontaa, jotta sille asetetut tavoitteet saadaan täytettyä. Tärkeimmäksi tavoitteeksi asetettiin ...
Korukirjeellä korut rahaksi : kampanjasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Old and beautiful. Yrityksen perustaja on yksityinen elinkeinonharjoittaja Rebeca Oporta. Old and beautiful ostaa ja myy käytettyjä suomalaisia ja ulkomaisia koruja. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Aurinkopaneelien markkinointi Espanjaan : case: Solar Finland Oy Salo-aurinkopaneelit
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Espanjan aurinkosähkömarkkinoita ja laatia markkinointisuunnitelma Espanjan markkinoille. Työ tehtiin toimeksiantona Solar Finland Oy:lle, joka on Salossa toimiva aurinkopaneeleita ...
Markkinointi tärkeänä osana yritystoimintaa : Portaala Oy:n markkinoinnin kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on markkinoinnin tärkeys yritystoiminnan näkökulmasta. Toimeksiantajana on turkulainen maanrakennusalan yritys Portaala Oy, jonka markkinointia halutaan kehittää. Opinnäytetyö tehtiin vuoden 2020 ...
Asiakassegmentti- ja brändiuudistuksen suunnitelma : case: Gresantti Ky
(2021)
Oikean kohderyhmän valitseminen on yksi yrityksen tärkeimpiä tehtäviä toiminnan kannattavuuden takaamiseksi. Toisaalta tarkkakaan kohderyhmän määrittely ei auta, mikäli kohderyhmä ei näy yrityksen brändissä. Brändimuotoilu ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
Esittävien taiteiden koulutusten markkinoinnin kehittäminen : case: Turun ammattikorkeakoulun Taideakatemia
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli Taideakatemian esittävien taiteiden koulutusten markkinoinnin kehittäminen. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Turun ammattikorkeakoulun Taideakatemia.
Toimeksiantajan ...
Uuden joukkueen perustamisen toimintamalli ja markkinointi : case Maskun Palloseura
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Maskun Palloseuralle pysyvä toimintamalli, jolla uuden, aloittavan ikäluokan joukkueen toiminta käynnistetään ja miten sitä markkinoidaan. Tällä toimintamallilla pyritään ...
Markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen Turun seudun joukkoliikenne Fölille : case Turun seudun joukkoliikenne Fölin laajeneminen Paimion kaupunkiin
(2023)
Huolellisesti suunniteltu markkinointiviestintä vahvistaa brändiä, houkuttelee kohdeyleisöä ja tukee liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamista. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa markkinointiviestintäsuunnitelma ...
Brändin merkitys urheilevien nuorten ostopäätöksissä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mikä on brändin merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksissä. Toimeksiantaja yritys on aina panostanut markkinointiin, mutta nyt he ovat alkaneet tarkastelemaan markkinointistrategiaansa ...