Haku
Viitteet 1-6 / 6
Brändin rakentaminen ja brändiarkkitehtuuri korkeakoulussa : case: Turun AMK:n Master School
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu kehittämistyönä Turun AMK:n Viestintäpalveluiden toimeksiannosta. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa selkeyttä Turun AMK:n brändinhallinnan ja -arkkitehtuurin nykytilanteeseen, ja tarjota ...
Miten tehdä merkittävää sisältömarkkinointia?
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee sisältömarkkinointia, sen tuomia haasteita sosiaalisessa mediassa sekä sisältömarkkinointiin vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyössä pohditaan sitä, millaiset sisällöt kiinnostavat kuluttajia. Alustat ...
Kuinka myynnin ja markkinoinnin laboratorio tulisi tuotteistaa?
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda suunnitelma Myyntilaboratorion tuotteistamiseen Turun ammattikorkeakoulun toimeksiannosta. Suunnitelma luotiin haastattelututkimuksen, sekä aiheeseen liittyvän teorian pohjalta. ...
Alle 25-vuotiaisiin nuoriin kohdistuvan markkinoinnin etiikan tila
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää alle 25-vuotiaisiin nuoriin kohdistuvan markkinoinnin etiikan tilaa tarkastelemalla, miten peliyhtiöt pyrkivät vaikuttamaan nuoriin ja tätä kautta tavoittelemaan voittoja sekä ...
Myyntikompetenssien kehittyminen : myyntikilpailun ja -valmennuksen vaikutus myyntikompetenssien kehittymiseen
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin myyntikilpailun ja myyntivalmennuksen vaikutusta myyntikompetenssien kehitykseen. Tavoitteena oli selvittää, miten myyntikilpailujen tarjoama kokemus mahdollisti opiskelijoiden myyntiosaamisen ...
Asiakashankinta sosiaalialan hankkeissa : onnistumisen edellytykset sekä sudenkuopat
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee sosiaalialan hankkeissa tehtävää asiakashankintaa. Työn tavoitteena oli kartoittaa hankkeiden asiakashankintaan vaikuttavia tekijöitä ja muodostaa kartoituksen pohjalta ymmärrystä siitä, millaista ...