Haku
Viitteet 1-10 / 24
Kaiken takana on insight : avain parempaan markkinointiviestintään
(2019)
Opinnäytetyössäni pyrin tutkimaan mainonnan suuunnittelun kulmakiven, eli insightin merkitystä markkinointiviestinnässä. Markkinointiviestintää tehdessä on hyvin tärkeää tietää ihmiset, eli kohderyhmät, ...
Sosiaalinen media B2B-yrityksessä : kotisivuliikenteen ja tunnettuuden kasvattaminen sosiaalisen median avulla: case Top Security Finland Oy
(2019)
Top Security Finland Oy:n tavoitteena oli kasvattaa kävijämääriä kotisivuilla ja parantaa tunnettuutta Varsinais-Suomen, Pirkanmaan ja Uudenmaan alueella. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitkä sosiaalisen ...
Instagram tapahtuman markkinoinnin välineenä : case: SHIFT Events Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona SHIFT Events Oy:lle. Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Instagramin visuaalisia mahdollisuuksia ja hyötyjä tapahtuman markkinointiin sekä Instagram-seuraajien ...
Developing a social media marketing plan for Korjaamo culture factory
(2019)
Sosiaalisen median rooli nykyaikaisessa markkinoinnissa on jatkuvasti kasvussa, ja siitä johtuen sosiaalisen median eri kanavat ja niiden ominaisuudet tulisi ottaa huomioon tehokasta markkinointistrategiaa suunniteltaessa. ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Markkinointitoimiston asiakaspalveluprosessin analyysi : asiakastapaamiset markkinointiprojektin aikana
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää nykytilannetta Markkinointitoimisto Bermuda Oy:n (jatkossa ’Bermuda’) asiakaspalveluprosessista yhden markkinointiprojektin aikana asiakkaan näkökulmasta ja analysoida prosessin ...
Betonirakenteisiin tehtävät kiinnitykset – palveluratkaisun kehittäminen käyttäjätutkimuksen perusteella
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Sormat Oy:lle, joka markkinoi ja valmistaa rakennusteollisuuden kiinnikkeitä. Yritys on Pohjois-Euroopan johtava kiinnikevalmistaja. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää kiinnikkeitä ...
Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock
(2019)
Opinnäytetyössä, Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock, tutkitaan Ruisrockin markkinointia sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia tapahtuman markkinointia sosiaalisessa mediassa, ...
Laadukkaan ja kustannustehokkaan mainoselokuvatuotannon haasteet tuotantoyhtiön näkökulmasta tarjousvaiheessa
(2019)
Opinnäytetyöni aiheena on laadukkaan ja kustannustehokkaan mainoselokuvatuotannon haasteet tuotantoyhtiön näkökulmasta tarjousvaiheessa. Tarkastelen aihetta oman työkokemukseni kautta tuottajana ja tuotantokoordinaattorina ...
Uuden mediakonseptin kehittäminen : projektin alkuvaiheet ja kaupallisesti tuotettuun sisältöön liittyvät eettiset kysymykset
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee uuden mediakonseptin kehittämisen alkuvaiheita. Mediakonseptin on tarkoitus perustua pääasiassa kaupallisessa yhteistyössä tuotettuun sisältöön.
Opinnäytetyössä tuodaan ilmi, miksi media ...