Haku
Viitteet 1-10 / 63
Sosiaalinen media markkinoinnin välineenä : Instagram-tilin luonti ja ylläpito Eckes-Graninille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva, hyödyllinen ja kustannus tehokas markkinoinnin väline yritykselle. Yritys koki, että heillä olisi tarvetta yleisnimikkeelliselle sosiaalisen median tilille, jonka kautta ...
Instagramin mahdollisuudet yritysmarkkinoinnissa : case: OP Koti Lounaismaa Oy
(2020)
Markkinoinnin digitalisoitumisen myötä yrityksille on avautunut uusia mahdollisuuksia yritystoiminnan kehittämiseen ja yritystoiminnan ylläpitämiseen. Sosiaalisesta mediasta on tullut yrityksille erittäin tärkeä markkinoinnin ...
Tavoitteiden kautta tuloksellista Google-mainontaa
(2020)
Opinnäytetyössä käsitellään Google-mainontaa mainostoimiston projektipäällikön näkökulmasta. Tavoitteena oli kehittää projektipäällikön prosessia mainontaa suunnitellessa ja laatia kysymyspatteristoa, jota käydä läpi ...
Influencer marketing and the perception of consumers
(2020)
During the recent years, companies of different sizes have started to allocate more resources towards digital marketing. The digital marketing space is growing at a fast rate year by year.
There are many forms of digital ...
Kuinka markkinoida alkoholia Suomessa? : case: The Cow
(2020)
Tämä opinnäytetyö keskittyy Suomessa tyypilliseksi koettuun haasteeseen: alkoholilakiin (1102/2017). Tarkemmin ottaen alkoholimarkkinointiin. Tutkimuksen tavoite on tuoda esille alkoholilain mahdollisuudet ja kiellot sekä ...
Nuorten aikuisten vakuutuspotentiaalin kasvattaminen myyntikampanjan avulla
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on nuorten aikuisten vakuutuspotentiaalin kasvattaminen tutkittavassa vakuutusyhtiössä. Myyntikampanjan tavoitteena on kasvattaa nuoren aikuisen vakuutustietämystä ja yrityksen näkökulmasta ...
Google-hakukonemainonnan opas uudelle työntekijälle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Googlen hakukonemainonnan perusteita käsittelevä koulutusopas toimeksiantajayrityksen käyttöön. Koulutusoppaan tukemana uuden työntekijän on tarkoitus tuottaa ensimmäinen oma ...
Kuluttajien kokemukset vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämisestä kosmetiikka-alalla
(2020)
Vaikuttajamarkkinoinnista on tullut suosittua sosiaalisen median kanavien kasvun sekä uusien kanavien tulon takia. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kuluttajien kokemukset vaikuttajamarkkinoinnin käytöstä ...
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Export of education to China – Opportunities and challenges : case: Turku University of Applied Sciences
(2020)
Suomi on jo pitkään ollut tunnettu korkeatasoisesta ja modernista koulutuksestaan. Maalla on hyvä maine oppimistuloksista ja korkeasta osaamisestaan. Turun ammattikorkeakoulu (Turku AMK) on yhdessä muiden suomalaisten ...