Haku
Viitteet 1-10 / 59
LinkedIn-mainonnan hyödyntäminen B2B-myynnissä : case: Mahon Digital Marketing Oy
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, voisiko Mahon Digital hyödyntää LinkedIn-mainontaa myynnissä. Mahon Digital on digitaalisen markkinoinnin toimisto, joka keskittyy toiminnassaan hakukoneoptimointiin, Google- ja ...
Vaikuttajapodcastit osana yrityksen markkinointiviestintää
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on tuoda esille vaikuttajapodcastien tehokkuutta osana yritysten markkinointiviestinnän keinoja. Podcastien kuunteluiden räjähdysmäinen kasvu on herättänyt kaupallisten toimijoiden kiinnostuksen ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Videomarkkinoinnin hyödyt pienelle yritykselle : kanavana YouTube
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on osoittaa, miksi pienen yrityksen kannattaa hyödyntää videomarkkinointia. Tavoitteena on myös kartoittaa, mitä hyötyjä YouTuben käytöstä on. Opinnäytetyö toteutetaan toimeksiantona pienelle ...
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Kehitysjärjestöjen Instagram-viestintä : lapsijärjestöjen lapsia sisältävän kuvallisen viestinnän hyödyntäminen Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sitä, minkälaista lapsia sisältävää kuvallista viestintää suomalaiset lapsijärjestöt hyödyntävät Instagramissa. Työn tarkoituksena oli selvittää, millä tavalla ja minkälaisen äänen järjestöt ...
Korukirjeellä korut rahaksi : kampanjasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Old and beautiful. Yrityksen perustaja on yksityinen elinkeinonharjoittaja Rebeca Oporta. Old and beautiful ostaa ja myy käytettyjä suomalaisia ja ulkomaisia koruja. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Verkkokaupan myynnin kasvattaminen markkinoinnin automaation keinoin : case Elixi Oil Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, miten markkinoinnin automaation käyttöönotto vaikuttaa Elixi Oilin verkkokaupan myyntiin. Koska automaatiot toteutetaan sähköpostilla, tavoitteena on myös uusien uutiskirjeen ...
Audioreportaasin mahdollisuudet sisältömarkkinoinnin välineenä
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään millä keinoin onnistunut audioreportaasi luodaan ja soveltuuko audioreportaasi sisältömarkkinoinnin välineeksi. Tutkimuksessa asiaa selvitetään sisältömarkkinoinnin ja audion ammattilaisten ...
Henkilöbrändin kehittäminen tulokselliseksi vaikuttajaksi Instagramissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten henkilöbrändiä voidaan kehittää tulokselliseksi vaikuttajaksi. Viimeisen vuoden aikana vaikuttajien käyttö markkinoinnissa on ollut suuressa kasvussa. Opinnäytetyössä ...