Haku
Viitteet 1-10 / 109
The Sole Concepts : sneaker-printtimainosten vertailu konseptisuunnittelun näkökulmasta
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan sneaker-mainoksia konseptisuunnittelun näkökulmasta. Tutkimuksessa vertaillaan viittä erilaista printtimainoskonseptia benchmarking-menetelmää hyödyntäen. Opinnäytetyön tavoitteena on ...
Esillepanojen visuaalisuuden vaikutus kosmetiikkatuotteiden myynnissä : case: Sokos Tampere
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selvittää esillepanojen visuaalisuuden vaikutusta kosmetiikkatuotteiden myynnissä. Opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Sokos Tampereelle. Sokoksella esillepanojen rakentaminen on ...
Promootiotilaisuuksien vaikuttavuus brändiin ja yritykseen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selkeyttää ja realisoida promootiotilaisuuksiin osallistumisen vaikuttavuus yritykseen ja sen brändiin. Työn tavoite oli osoittaa, että kaikenlaiset yritykset, eri toimialoilta, voivat ...
Toimivan ja innovatiivisen somestrategian luominen pk-yritykselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten voidaan toteuttaa toimiva sosiaalisen median strategia sekä miten strategiasta saadaan innovatiivinen sekä kilpailijoista erottuva. Toimivan strategian selvittämiseksi ...
Vaikuttajamarkkinointi ja kuluttajien ostokäyttäytyminen
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksen oli selvittää, mitä vaikuttajamarkkinointi on ja miksi se on nykypäivänä tehokas markkinointikeino. Vaikuttajamarkkinoinnissa on kyse yrityksen sekä vaikutusvaltaisen henkilön välisestä yhteistyöstä, ...
ChatGPT:n hyödyntäminen sisältömarkkinoinnissa : opetusvideosarja mikroyrityksille
(2023)
Tämän opinnäytetyön päämääränä oli selvittää, millä tavoin ChatGPT-nimistä tekoälytyökalua voidaan soveltaa pienyrittäjien markkinointistrategioissa. Näiden pohjatietojen perusteella rakennettiin opastava videosarja, jonka ...
Asiakastyytyväisyyskysely : case Samppalinnan Kesäteatteri
(2023)
Tämä opinnäytetyö keskittyi selvittämään Samppalinnan Kesäteatterin asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä teatterin toimintaan että markkinointiin. Opinnäytetyön tarkoituksena oli myös löytää keinoja toimeksiantajan eli Samppalinnan ...
Punavalkoinen kaupunki - koripallo-ottelutapahtuman kehittäminen : case Salon Vilpas
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarjota miesten Korisliigassa pelaavalle Salon Vilppaalle uusia näkökulmia ja ideoita heidän kotiotteluidensa ottelutapahtuman kehittämiseksi.
Vastauksia opinnäytetyön kysymyksiin haettiin ...
Yrityskuvan merkitys markkinointistrategiassa : case Toijalan Koneterä Oy
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen mielikuva ulkoisilla sidosryhmillä on toimeksiantajayritys Toijalan Koneterä Oy:stä. Saatuja tuloksia hyödynnetään yrityksen markkinointistrategiassa.
Teoria osuudessa ...
Brändipodcastien markkinatutkimus
(2023)
Tämä opinnäytetyö tutkii brändipodcastien markkinaa ja työn tavoitteena on löytää syitä sille, miksi brändipodcastien markkina ei kasva. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Suomen Podcastmedia. Löydösten avulla tuotetaan ...