Haku
Viitteet 1-6 / 6
Facebook-mainonnan optimointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan optimointi ja tavoitteena on selvittää miten Motonetin tulisi tehdä Facebook-mainontaa, jotta sille asetetut tavoitteet saadaan täytettyä. Tärkeimmäksi tavoitteeksi asetettiin ...
Korukirjeellä korut rahaksi : kampanjasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Old and beautiful. Yrityksen perustaja on yksityinen elinkeinonharjoittaja Rebeca Oporta. Old and beautiful ostaa ja myy käytettyjä suomalaisia ja ulkomaisia koruja. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Markkinointi tärkeänä osana yritystoimintaa : Portaala Oy:n markkinoinnin kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on markkinoinnin tärkeys yritystoiminnan näkökulmasta. Toimeksiantajana on turkulainen maanrakennusalan yritys Portaala Oy, jonka markkinointia halutaan kehittää. Opinnäytetyö tehtiin vuoden 2020 ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
Kansainvälisen menestyksen hyödyntäminen sosiaalisessa mediassa : case: Tappara
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin, mitä vaikutuksia kansainvälisellä menestyksellä on ollut urheiluorganisaation sosiaaliseen mediaan. Tavoitteena oli selvittää, mitä hyötyjä ja haittoja kansainvälisestä menestyksestä on ...
Seuraajamäärät nousuun: KumRok Oy : instagram & facebook
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona KumRok Oy:lle tavoitteenaan löytää keinoja kasvattaa seuraajamääriä sosiaalisen median tileillä Instagramissa sekä Facebookissa. Toimeksiantajalla oli olemassa edellä mainitut ...