Haku
Viitteet 1-10 / 29
Facebook-mainonnan optimointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan optimointi ja tavoitteena on selvittää miten Motonetin tulisi tehdä Facebook-mainontaa, jotta sille asetetut tavoitteet saadaan täytettyä. Tärkeimmäksi tavoitteeksi asetettiin ...
Korukirjeellä korut rahaksi : kampanjasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Old and beautiful. Yrityksen perustaja on yksityinen elinkeinonharjoittaja Rebeca Oporta. Old and beautiful ostaa ja myy käytettyjä suomalaisia ja ulkomaisia koruja. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Instagramin hyödyntäminen nuorisoradiokanavilla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään, kuinka kolme valtakunnallista nuorisoradiokanavaa hyödyntävät Instagramia. Tutkimuskohteiksi valitut kanavat ovat YleX, NRJ ja Loop, koska nämä kanavat päivittävät Instagramia aktiivisesti ...
Markkinointi tärkeänä osana yritystoimintaa : Portaala Oy:n markkinoinnin kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on markkinoinnin tärkeys yritystoiminnan näkökulmasta. Toimeksiantajana on turkulainen maanrakennusalan yritys Portaala Oy, jonka markkinointia halutaan kehittää. Opinnäytetyö tehtiin vuoden 2020 ...
Kirjastotyötä koronan aikaan : päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kuvataan kirjastovirkailijan työtä Turun kaupunginkirjastossa talvella 2021. Opinnäytetyö on kirjoitettu päiväkirjamuotoisena. Opinnäytetyön tarkoituksena on Turun kaupunginkirjaston kirjastonvirkailijan ...
Sosiaalisen median ohjeet Suur-Seudun Osuuskaupalle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa uudet sosiaalisen median ohjeet toimekasianta-jayritykselle Suur-Seudun Osuuskaupalle (SSO). SSO halusi liittää sosiaalisen median osaksi yrityksensä strategiaa ja samalla ...
Urheiluseuran verkkoviestinnän kehittäminen : case HC TPS Turku Oy
(2021)
Opinnäytetyössäni tutkin jääkiekon Liigassa pelaavan HC TPS:n verkkoviestintää. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka seuran viestintäresursseja voitaisiin kohdentaa entistä paremmin. Tekemäni kyselytutkimuksen ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
Tapahtuman sosiaalisen median sisällön vaikutus asiakkaisiin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia Salo Gaming Expo -tapahtuman sosiaalisen median sisällön vaikutusta asiakkaisiin ennen tapahtumaa sekä tapahtuman aikana. Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää mitkä asiat ja ...
Esittävien taiteiden koulutusten markkinoinnin kehittäminen : case: Turun ammattikorkeakoulun Taideakatemia
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli Taideakatemian esittävien taiteiden koulutusten markkinoinnin kehittäminen. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Turun ammattikorkeakoulun Taideakatemia.
Toimeksiantajan ...