Haku
Viitteet 1-10 / 46
Älykäs vankila : sellipäätteen kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyössä on tarkoitus palvelumuotoilun avulla selvittää mielipiteitä liittyen sellipäätteisiin. Älykäs vankila -hankkeella on tarkoitus luoda uusi tapa ajatella Rikosseuraamuslaitoksen asiakkaita, erityisesti niitä, ...
Konseptoinnin ja käyttäjätiedon merkitys mobiilipalvelun suunnittelussa : case: Kaveri 65 palvelu
(2020)
Opinnäytetyöni tavoite on tuoda esille konseptoinnin ja käyttäjätiedon merkitystä tuotekehityksessä. Esimerkkinä käytän senioreille suunnatun palvelun projektia. Konseptoinnin ja käyttäjätiedon merkityksen ymmärrys on viime ...
Lehtipiste Oy:n palautusprosessin kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Lehtipiste Oy on Tradeka-yhtiöt Oy:n omistama Suomessa toimiva kaikille kustantajille ja heidän omistamille lehdille avoin irtonumeroiden markkinointi- ja jakeluyhtiö. Lehtipisteen logistiikka on lanseeraamassa käyttöön ...
Näkövammainen verkkokaupan käyttäjänä : verkkokaupan saavutettavuus itsenäisen ostotapahtuman mahdollistajana
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tuoda kaupallisten toimijoiden tietoisuuteen saavutettavan verkkokaupan hyötyjä ja niitä ominaisuuksia, joita siltä vaaditaan. Opinnäytetyön päätavoitteena on informoida kaupallisia ...
Osallistuminen osana henkilöstökokemusta ja sen vaikutus asiakaskokemukseen: kehittämistyö
(2021)
Markkinaympäristön muutokset haastavat työelämää ja työntekemisen tapoja. Nykyaikana korostuvat miellyttävät kokemukset ja yrityksien mahdollisuus hyötyä vahvojen ja kestävien asiakaskokemusten luomisesta. Työntekijöiden ...
Toiminnan kehittäminen ja asiakasymmärryksen parantaminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Asiakasymmärrys ja asiakaslähtöinen kehittäminen on monelle organisaatiolle ajankohtainen aihe. Organisaatiot kilpailevat entistä enemmän asiakkaan kokemuksilla ja haluavat erityisesti tutkia, miten tyytyväisiä asiakkaat ...
Näin toimit meidän tallillamme : uuden asiakkaan opas : case: Onnenperän talli
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Onnenperän tallille. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda uusille asiakkaille konkreettinen opas, jotta ratsastustunnille voi valmistautua jo ennen tuntia. Opinnäytetyön ...
Jäsenkokonaisuuden kehittäminen ja sen myynti : asiakastutkimus Vantaan Lastenliiton jäsenille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Vantaan Lastenliiton jäsenten tyytyväisyyttä jäsenkokonaisuuteen sekä kehittää jäsenkokonaisuutta ja tehostaa sen myyntiä. Opinnäytetyön aihe syntyi yhteistyössä toimeksianta ...
Frisbeegolfradan palveluiden kehittäminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten palvelutarjontaa voidaan kehittää frisbeegolfin harrastuspaikalla. Työssä olennaista oli tarjota Frisbeegolfseura FORE Turku ry:lle suosituksia, joiden avulla ...
Urheiluseuran asiakaskokemuksen kehittäminen : Tanssiurheiluseura Bolero Ry
(2020)
Asiakkaat odottavat tänä päivänä palvelulta paljon. Myös vaatimukset urheiluseurojen toimintaa ja laatua kohtaan ovat kasvaneet. Nykypäivänä asiakkaat eivät osta puhtaita tuotteita tai palveluita, vaan he ostavat mieluummin ...