Haku
Viitteet 1-10 / 20
Osallistuminen osana henkilöstökokemusta ja sen vaikutus asiakaskokemukseen: kehittämistyö
(2021)
Markkinaympäristön muutokset haastavat työelämää ja työntekemisen tapoja. Nykyaikana korostuvat miellyttävät kokemukset ja yrityksien mahdollisuus hyötyä vahvojen ja kestävien asiakaskokemusten luomisesta. Työntekijöiden ...
Taidelähtöisen verkkokurssin kehittäminen ja pilotointi : mielenmuutoksen reittiopas läsnäoloon ja luovuuteen
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kehittämishanketta, jossa luotiin verkkokurssi ja toteutettiin sen pilotointi. Verkkokurssi oli taidelähtöinen. Sen tavoitteena oli edistää luovuutta sekä hyvinvointia. Kehittämistyössä käytettiin ...
HÄPY : Tositarinoita pillusta -sadutusprosessi gynekologisessa potilasjärjestössä
(2021)
Tämä opinnäytetyö on hankekokonaisuuden ensimmäinen vaihe, jossa hyödynnetään toimintatutkimuksen näkökulmaa sadutusprosessin kehittämistyössä potilasjärjestöön. Toisessa osassa tullaan kokoamaan prosessissa sadutetut ...
How to successfully launch an AI-robot to improve customer service quality
(2021)
Opinnäytetyö oli tapaustutkimus suomalaiselle ICT-yritykselle. Yritys kehitti asiakaspalvelu-henkilöstön käyttöön My intelligent work environment (MiWE) -nimistä työkalua, jossa yhdistyvät älykäs automaatio, tekoäly ja ...
Luksuspalveluelämyksen kehittäminen : case Kuru Resort
(2021)
Luksusmatkailua pidetään vielä hieman tuntemattomana matkailun osa-alueena Suomessa. Tässä opinnäytetyössä lähdettiin selvittämään, mitä tekijöitä luksusmatkailijat arvostavat luksuskohteissa sekä mitkä tekijät ovat osana ...
Päivätoiminta ikääntyneiden toimintakyvyn tukena : palvelutarpeen kartoitus ja konseptin luominen yksityiselle palveluntuottajalle
(2021)
Suomen väestö ikääntyy. Se merkitsee lisääntyvää sairastavuutta, toimintakyvyn heikkenemistä sekä hyvinvointia heikentävää toiminnanvajausta ja vaikeuksia selviytyä arkielämän toiminnoista. Lait määrittelevät varhaisen ...
Building a better client experience for case registration via web
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantajalle, perintätoimistolle, jota opinnäytetyössä kutsutaan nimellä yritys X. Yritys X tarjoaa asiakkailleen web palvelun, jota kautta nämä voivat rekisteröidä laskuja perintään ...
Itsenäisen asumisen tuki erityisryhmille : Palveluyhdistys Kasevan hajautetun tukiasumisen palvelumallin kehittäminen
(2021)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli hahmotella Palveluyhdistys Kaseva ry:lle hajautetun tukiasumisen palvelumalli. Palveluyhdistys Kaseva on Kaarinassa toimiva vammaisten ja pitkäaikaissairaiden asumispalveluja tuottava ...
Yrityksen palvelupolun asiakaslähtöistäminen : case Saku Aaltonen Photography
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli asiakaslähtöistää vuonna 2019 perustetun Saku Aaltonen Photography -valokuvausyrityksen palvelupolkua. Tarve kehittämiselle syntyi valokuvausalalla viime vuosina tapahtuneista suurista ...
Psyykkinen turvallisuus leikki-ikäisten lasten magneettikuvantamiskäynneillä : koulutusmateriaali kohtaajille
(2021)
Magneettikuvaus (MRI) on turvallisuutensa ja toistettavuutensa vuoksi yleistynyt myös pienten lasten kuvantamistutkimuksena niin kliinisessä diagnostiikassa kuin kehitystä kartoittavassa tutkimustyössä. Kuvauksen aikana ...