Haku
Viitteet 1-8 / 8
MODERNI MYYNTITYÖ JA SIIHEN PEREHDYTTÄMINEN : Kehitystyö asiantuntijaorganisaatiossa X
(2021)
Tämän työn tarkoituksena on tarjota kohdeyritykselle tilanneanalyysi yrityksen myynnin kilpailukyvystä, sekä laatia perehdytyssuunnitelma myynnin tehtäviin. Työ sisältyy yrityksen myynnin kehityshankkeeseen ja tullaan ...
Laatua perehdytykseen helppokäyttöisellä oppaalla
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten perehdyttämisen laatua pystytään parantamaan ja miten laatua voidaan sisältää uuden työntekijän perehdyttämisoppaaseen. Oppaassa huomioitiin Keskon strategian painopisteet ...
Perehdytyksen kehittäminen kohdeyrityksessä
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan ja käsitellään perehdytystä yrityksessä X, joka toimii myös tämän opinnäytetyön toimeksiantajana. Kohdeyritys on suuri suomalainen pörssiyhtiö, jolla on kansainvälistä toimintaa. Toimeksiantajan ...
Suunnitelmallinen perehdyttäminen : tuotepäällikön perehdytysopas
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten voidaan parantaa uuden tuotepäällikön perehdyttämistä. Työn tarkoituksena oli tulosten avulla laatia esimerkki tuotepäällikön perehdytysoppaasta. Työ on toimintatutkimus.
...
SaaS-ohjelman perehdytyksen vaikutus asiakaskokemukseen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mikä olisi sopiva perehdytystapa Prodect-palvelulle. Oikeinsuunniteltu perehdytys palvelee niin käyttäjää kuin palveluntarjoajaakin. Asiakaskokemus muodostuu asiakkaan ...
LST Group -konsernin henkilöstöprosessin laatiminen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia LST Group -konsernille keskitetty ja vakiomainen henkilöstöprosessi. Tavoitteena oli selvittää tämänhetkiset proseduurit uuden työntekijän aloittaessa, arvioida työsuhteen aikana ...
Työpistekohtaisen perehdytysprosessin kehitys kohdeyrityksessä : Piikkio Works Oy
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Piikkio Works Oy:lle, ja se pohjautuu tarpeeseen kehittää yrityksen työpistekohtaista perehdytysprosessia. Kohdeyritys on erikoistunut hyttimoduulien suunnitteluun sekä valmistukseen ...
CRM-järjestelmän kehittäminen myyntiorganisaatiossa : case Serviceform
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää markkinoille tulevan CRM-järjestelmän käyttöönottoon liittyviä pulmia ja kaupallistamista. Hyvin suunniteltu tuote myy itsensä helpommin asiakkaalle. On oleellista tietää, mihin ...