Haku
Viitteet 1-4 / 4
Uusien työntekijöiden asiakaslähtöisyyden kehittäminen : case: Yritys X
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli arvioida asiakaslähtöisyyden ja sen kehittämisen nykytilaa yrityksessä X ja selvittää, miten uusien työntekijöiden asiakaslähtöisyyttä voidaan kehittää yrityksen päälliköiden näkökulmasta. ...
Perehdytysprosessin kehittäminen : case: Neste Toijala
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää kokonaisvaltainen perehdytysprosessi materiaaleineen Neste Toijalan huoltoasemalle. Koska toimeksiantajayrityksessä ei aikaisemmin ole kirjallista perehdytyssuunnitelmaa tai ...
SaaS-ohjelman perehdytyksen vaikutus asiakaskokemukseen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mikä olisi sopiva perehdytystapa Prodect-palvelulle. Oikeinsuunniteltu perehdytys palvelee niin käyttäjää kuin palveluntarjoajaakin. Asiakaskokemus muodostuu asiakkaan ...
CRM-järjestelmän kehittäminen myyntiorganisaatiossa : case Serviceform
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää markkinoille tulevan CRM-järjestelmän käyttöönottoon liittyviä pulmia ja kaupallistamista. Hyvin suunniteltu tuote myy itsensä helpommin asiakkaalle. On oleellista tietää, mihin ...