Haku
Viitteet 1-9 / 9
Laatua perehdytykseen helppokäyttöisellä oppaalla
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten perehdyttämisen laatua pystytään parantamaan ja miten laatua voidaan sisältää uuden työntekijän perehdyttämisoppaaseen. Oppaassa huomioitiin Keskon strategian painopisteet ...
Meillä pidetään uusista työntekijöistä huolta : kehittämisehdotuksia Axiell Aurora -kirjastojärjestelmän käyttökoulutuksiin Turun kaupunginkirjastossa
(2020)
Usein uusi tai muuttunut työtehtävä sekä muutos työympäristössä tuovat esiin perehdytyksen tarpeen. Työntekijän on entistä paremmin ymmärrettävä työskentelyorganisaationsa toimintaa ja perehdytyksen parissa työskentelevien ...
Perehdytys asiakaspalvelutyöhön Jimm's PC-Storessa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on kuvata ja yhtenäistää uuden asiakaspalvelutyöntekijän perehdytysprosessi vaiheineen ja tavoitteineen Jimm’s PC-Storessa.
Perehdytyksellä on merkittävä osa uuden työntekijän sisäänajossa ...
Uuden työntekijän perehdytyssuunnitelma : Kahvila-Ravintola Ansa Oy:lle
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli uuden työntekijän perehdyttäminen. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Kahvila-Ravintola Ansa Oy. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia toimeksiantajalle perehdytysopas. Opas toimi ...
Uusien työntekijöiden asiakaslähtöisyyden kehittäminen : case: Yritys X
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli arvioida asiakaslähtöisyyden ja sen kehittämisen nykytilaa yrityksessä X ja selvittää, miten uusien työntekijöiden asiakaslähtöisyyttä voidaan kehittää yrityksen päälliköiden näkökulmasta. ...
Asiakasneuvojana Turun Osuuspankissa : päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa ammatillista kehitystä päiväkirjatoteutuksen avulla. Se käsittelee työntekoa Turun Seudun Osuuspankissa aloittavan harjoittelijan näkökulmasta. Päiväkirja kattaa seitsemän ...
Opas myyjän perehdyttäjälle
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on helpottaa tässä työssä anonyyminä esiintyvän toimeksiantajayrityksen perehdytysprosessia. Työ on toteutettu toiminnallisena opinnäytetyönä kevään 2022 aikana. Työn tuotoksen on tarkoitus ...
Perehdyttämisopas CICS-järjestelmään Kelan asiakaspalvelun uusille toimihenkilöille
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Kelalle. Tavoitteena oli luoda perehdytysopas Kelan asiakaspalvelun uusille toimihenkilöille. Oppaan tarkoitus oli täydentää vanhoja olemassa olevia perehdytysmateriaaleja ja näin ...
Perehdytyksen uudistus vastaamaan uutta palvelumallia : case: Rainmaker Oy
(2022)
Työelämän kiireisessä maailmassa perehdyttäminen on hyvin tärkeää. Etenkin asiakaspalvelualoilla työvoiman vaihtelevuus saattaa olla suurta, josta näin ollen syntyy haasteita sekä kustannuksia työnantajalle. Näin ollen ...