Haku
Viitteet 1-6 / 6
Väkevät verkossa : miten markkinoida tuotetta, jota ei saa markkinoida?
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan miten väkeviä alkoholijuomia valmistavat yritykset hyödyntävät verkkosivuja, Instagramia ja Facebookia markkinoinnissaan. Suomessa väkevän alkoholijuoman markkinointi on kiellettyä, mutta ...
Miten tehdä merkittävää sisältömarkkinointia?
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee sisältömarkkinointia, sen tuomia haasteita sosiaalisessa mediassa sekä sisältömarkkinointiin vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyössä pohditaan sitä, millaiset sisällöt kiinnostavat kuluttajia. Alustat ...
Ihmisen toimintakykyä parantavan teknologian vaikutukset : sekä tulevaisuuden näkemykset
(2022)
Toimintakykyä parantavalla teknologialla tarkoitetaan kehon toimintakykyä palauttavaa tai parantavaa teknologiaa. Tämän takia opinnäytetyössä valittiin aiheiksi aisteja täydentävä teknologia, proteesit, biotulostus, ...
Rahoituksen käyttäytymistieteen ilmentymiä sosiaalisen vaihdannan alustoilla
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda alustavaa tieteellistä tutkimusta sosiaalisen vaihdannan alustoista ja niillä ilmenevistä rahoituksen käyttäytymistieteen malleista. Työ koettiin tarpeelliseksi, koska kyseinen ...
Tiktokin käyttö musiikin markkinoinnissa
(2023)
Oppinäytetyön tarkoituksena on tarkastella sosiaalisen media alustaa Tiktok ja sen käyttöä musiikin markkinoinnissa tekemällä kuukauden markkinointikampanjan Tiktokissa.
Tutkimusmenetelmänä teen markkinointikampanjan ...
Mikroyrityksen digimarkkinoinnin kehittäminen
(2024)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tarkoituksena on luoda digitaalisen markkinoinnin suunnitelma. Opinnäytetyö toteutettiin paikallisen yrityksen toimeksiantona. Tavoitteena on tuottaa markkinointisuunnitelma, ...