Haku
Viitteet 1-10 / 66
Sosiaalinen media markkinoinnin välineenä : Instagram-tilin luonti ja ylläpito Eckes-Graninille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva, hyödyllinen ja kustannus tehokas markkinoinnin väline yritykselle. Yritys koki, että heillä olisi tarvetta yleisnimikkeelliselle sosiaalisen median tilille, jonka kautta ...
Instagramin hyödyt kuvataiteilijoille
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tarkastelen kuvataiteilijoiden Instagramin käyttöä. Tavoitteena oli selvittää mitä hyötyjä taiteilijoille on Instagram-tilistä, joka esittelee heidän taidettaan.
Tarkastelin Instagramin eri hyötyjä ...
Mainosfilmi kahden aikakauden välissä : mitä liikkuvaa kuvaa suunnitellessa tulee ottaa huomioon, kun mainosfilmin päämedian painopiste siirtyy lineaarisesta televisiosta sosiaalisen median kanaviin?
(2019)
Opinnäytetyön tavoite on tutkia, miksi lineaariseen televisioon suunniteltu mainos ei useimmiten toimi sellaisenaan sosiaalisessa mediassa ja pyrkiä antamaan käytännönläheistä tietoa toimivampien mainosfilmien suunnittelun ...
Influencer marketing and the perception of consumers
(2020)
During the recent years, companies of different sizes have started to allocate more resources towards digital marketing. The digital marketing space is growing at a fast rate year by year.
There are many forms of digital ...
Instagram-draamat ja sosiaalisen median mahdollisuudet teatterissa
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee sosiaalista mediaa esittävissä taiteissa 2010-luvun lopun suomessa. Työ jakautuu kahteen kokonaisuuteen. Ensimmäisessä osiossa keskitytään kahteen Ylen tuottamaan Instagram-sarjaan, jotka ovat ...
Instagram tapahtuman markkinoinnin välineenä : case: SHIFT Events Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona SHIFT Events Oy:lle. Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Instagramin visuaalisia mahdollisuuksia ja hyötyjä tapahtuman markkinointiin sekä Instagram-seuraajien ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen Turun kauppakamarissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa Turun kauppakamarin näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Tavoitetta lähdettiin tavoittelemaan ensin tekemällä benchmarking-tutkimus, jonka pohjalta laadittiin sosiaalisen median ...
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Kehitysjärjestöjen Instagram-viestintä : lapsijärjestöjen lapsia sisältävän kuvallisen viestinnän hyödyntäminen Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sitä, minkälaista lapsia sisältävää kuvallista viestintää suomalaiset lapsijärjestöt hyödyntävät Instagramissa. Työn tarkoituksena oli selvittää, millä tavalla ja minkälaisen äänen järjestöt ...
Instagram Storiesin hyödyntäminen kolmessa valtakunnallisessa uutismediassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, kuinka kolme valtakunnallista mediaa hyödyntää sosiaalisen median kanava Instagramin Stories-alustaa. Mukaan valitut mediat ovat Yle Uutiset, Helsingin Sanomat sekä MTV Uutiset, sillä nämä ...